اصلاحات تازه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد

به گزارش هدا بلاگ، سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم در سازمان سنجش منتشر شد.

اصلاحات تازه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد همانندی و یا جایگزینی بعضی رشته ها و گرایش های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مذکور و با عنایت به مصوبه شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، بدین وسیله به اطلاع متقاضیان گرامی می رساند با عنایت به اینکه همانندی و جایگزینی رشته ها/گرایش های مندرج در جدول ذیل بر اساس هر یک از مقاطع تحصیلی، به وسیله شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تایید شده است، لذا در صورتی که هر یک از متقاضیان دارای مدرک تحصیلی در مقطع/رشته/گرایش مندرج در ذیل ستون مجموعه رشته ها/گرایش های تحصیلی 2 جدول پیوست باشند، می توانند در شغل محل هایی که در شرایط احراز آن ها مقطع/رشته/گرایش ستون متناظر در همان ردیف، در ذیل ستون مجموعه رشته ها/گرایش های تحصیلی 1 باشد، شرکت نمایند.

در ضمنًً باتوجه به موارد اعلام شده مقررشد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا 28 خرداماه نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3056

به "اصلاحات تازه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاحات تازه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت علوم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید