جذب دانشجویان با ایده های نو در پارک فناوری دانشگاه شهیدبهشتی

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دکتر کوروش پرند، رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی گفت: گروه ها و ایده های اعضای هیئت علمی، دانشجویان و دانش آموختگان که فاقد شرایط ابتدایی، جهت ورود به مرحله رشد و پارک هستند اما ایده های نوآورانه و فناورانه دارند می توانند درخواست خود را اعلام نمایند.

جذب دانشجویان با ایده های نو در پارک فناوری دانشگاه شهیدبهشتی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: بعلاوه گروه های علمی، دانشجویان و دانش آموختگان که دارای نمونه آزمایشگاهی محصول و خدمات نوآورانه هستند طی یک دوره حداکثر 6 ماهه، آموزشی می توانند در مرکز نوآوری مستقر شوند.

وی با بیان اینکه این شرکتها می توانند با کسب امتیازهای لازم از مراحل جذب و پذیرش در قالب یک شرکت به ثبت برسند و فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: این شرکت ها می توانند در سایر فضاهای دانشگاه زیر نظر پارک علم و فناوری دانشگاه هم مستقر شوند.

رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی در مورد طرح نوآ گفت: در این طرح ایده های نوآورانه و فناورانه گروه های نوآور دانشجویی و گروه های فناور دانشگاهی در جهت خلق شرکت های دانش بنیان حمایت می گردد.

وی اضافه نمود: در مرحله نخست ایده ها به وسیله شورای راهبردی مراکز نوآوری پایش می گردد. در مرحله دوم گروه های پایش شده به مدت دو ماه تحت تسهیلات مشاوره و آموزش های پیش شتاب دهی جهت عملیاتی سازی ایده نوآورانه و فناورانه قرار می گیرند و در مرحله سوم ایده های نهایی جهت کاربردی سازی در مراکز نوآوری دانشکده ها یا پژوهشکده ها مستقر و از خدمات پارک برخوردار می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3030

به "جذب دانشجویان با ایده های نو در پارک فناوری دانشگاه شهیدبهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب دانشجویان با ایده های نو در پارک فناوری دانشگاه شهیدبهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید