اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال

به گزارش هدا بلاگ، مربی تیم فوتبال هفت نفره از شروع دومین مرحله اردوی استعدادیابی این تیم از 13 بهمن و شناسایی بازیکنان برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی پرتغال اطلاع داد.

اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال

امین الله مانی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: دومین و آخرین مرحله اردوی استعدادیابی تیم فوتبال هفت نفره از 13 تا 17 بهمن در زمین چمن طبیعی شیرودی با حضور 35 بازیکن از استانهای مختلف کشور برای انجام کلاس بندی پزشکی و تست فنی برگزار و نفرات برتر جهت دعوت به تیم ملی شناسایی خواهند شد.

وی گفت: از بین 70 بازیکن دعوت شده به مرحله اول و دوم اردوی استعدادیابی، 30 بازیکن برتر به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره که اردیبهشت سال آینده برگزار می گردد، دعوت خواهند شد.

الله مانی با اشاره به اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات دنیای پرتغال گفت: آخرین حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در مسابقات دنیای 2019 اسپانیا بود که در صندلی پنجم نهاده شد، کوشش بر این است که با شناسایی 14 بازیکن برتر و با ارائه یک برنامه ریزی هدفمند این صندلی را در مسابقات دنیای پرتغال با قرار دریافت بر روی سکو ارتقاء ببخشیم.

وی در مورد حضور تیم ملی فوتبال هفت نفره در بازیهای پاراآسیایی 2022 چین، اضافه کرد: مسابقات فوتبال هفت نفره به دلیل عدم تمایل کشور میزبان برگزار نمی گردد و مسابقات آن به صورت تک رشته ای در یکی از کشورهای قاره آسیا برگزار خواهد شد.

مربی تیم فوتبال هفت نفره در انتها با بیان این که به دنبال احیا و مطرح کردن این رشته در دنیا هستیم، اعلام نمود: با توجه به حذف این رشته از بازیهای پارالمپیک، سعی داریم با کسب سکو و مطرح کردن این رشته در دنیا دوباره زمینه های بازگشت فوتبال هفت نفره به پارالمپیک را فراهم کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2381

به "اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تیم فوتبال هفت نفره به مسابقات جهانی پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید