اقدام عجیب فدراسیون المپیکی در دوران کرونا، پول نیست؛ بیمه بیکاری بگیرید!

به گزارش هدا بلاگ، یکی از فدراسیون های المپیکی به بهانه شیوع ویروس کرونا، از بستن قرارداد جدید با تعدادی از عوامل و کارمندان خود امتناع نموده است.

اقدام عجیب فدراسیون المپیکی در دوران کرونا، پول نیست؛ بیمه بیکاری بگیرید!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دوچرخه سواری یکی از رشته هایی است که کشورمان در آن همیشه نماینده ای طی سال های اخیر در المپیک و بازی های آسیایی داشته و اتفاقاً رکابزنان کشورمان در مسابقات آسیایی پیروز به کسب مدال نیز شده اند.

شیوع ویروس کرونا در جهان تاثیر بسیار زیادی روی ورزش جهان داشت؛ به طوریکه حتی منجر به تعویق یک ساله بازی های المپیک شد. در این شرایط فدراسیون های ورزشی در ایران نیز که همگی تحت تاثیر شیوع این ویروس قرار گرفته اند، سعی نموده اند در سال جدید و با مدیریت نیروهای خود، شرایط را کج دار و مریز جلو ببرند تا ضمن فعالیت این نیروها به صورت شیفت بندی شده، فعالیت های رشته مورد نظر نیز روی زمین نماند.

با وجود این اقدامات، اما فدراسیون دوچرخه سواری در اقدامی عجیب به نیروهای خود اعلام نموده که فعلاً به محل کار خود نیایند و در صورت تمایل از بیمه بیکاری استفاده نمایند.

محمود وفایی رئیس سازمان لیگ دوچرخه سواری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درخصوص آخرین شرایط لیگ های این رشته گفت: من رئیس سازمان لیگ تا سال گذشته بودم و سال جاری فعلاً قرارداد جدیدی با فدراسیون امضا ننموده ام. به نیروهای فدراسیون گفته اند که فعلاً کار نیست و به همین دلیل هم هیچ قراردادی با کسی منعقد نشده است. رئیس فدراسیون به نیروها و کارمندان گفته تا زمانی که شرایط کار تعیین گردد، فعلاً از بیمه بیکاری استفاده نمایند.

وی ادامه داد: این تصمیم قمری رئیس فدراسیون بوده و اینگونه تصمیم گرفته است. در حال حاضر رئیس، دبیر و خزانه دار فدراسیون مشغول به کار هستند و بقیه نیروها و کمیته ها همه معلق هستند. در واقع به همه اعلام شده که در این دوران فعلاً هیچ کاری نیست.

وفایی گفت: بحث اصلی نبود اعتبارات و پول است. در واقع گفته اند که نه حقوقی می توانند بدهند و نه کاری صورت می گیرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 475

به "اقدام عجیب فدراسیون المپیکی در دوران کرونا، پول نیست؛ بیمه بیکاری بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب فدراسیون المپیکی در دوران کرونا، پول نیست؛ بیمه بیکاری بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید