امارات در راستا تبدیل شدن به بزرگ ترین منطقه گردشگری دنیا

به گزارش هدا بلاگ، حاکمان دبی تصمیم گرفته اند که امارات را تا سال 2025 تبدیل به بزرگ ترین منقطه گردشگری دنیا نمایند.

امارات در راستا تبدیل شدن به بزرگ ترین منطقه گردشگری دنیا

حاکمان دبی قصد دارند که تا سال 2025 امارات متحده عربی را تبدیل به بزرگ ترین مقصد گردشگری در جهان بکنند؛ با این حال، کارشناسان معتقدند که برای دست یافتن به این هدف باید شرایطی را مهیا کرد که جواهر پنهان این شهر دیده بشوند و بدرخشند.

دبی در حال حاضر چهارمین مقصد محبوب و پرطرفدار در جهان است و بر اساس نظرسنجی جدیدی که مستر کارت (MasterCard) انجام داده است، این شهر با شهرهای بانکوک، لندن و پاریس در رقابت است و برنامه هایی از این دست برای آن هستند که دبی را به صدر جدول بکشانند.

شیخ حمدان بن محمد، امیر دبی، برنامه های خود برای جذب 25٬000٬000 بازدیدکننده (25 میلیون) سالیانه تا سال 2025 را گفت. با این که آسمان خراش های پرتلالو، ساحل های با آفتاب سوزان و مجموعه متنوعی از جاذبه های بزرگ که در این شهر ساخته شده اند همواره برای گردشگران مجذوب کننده هستند، ولی کارگزاران تور می گویند باید برای حفظ همین تعداد از گردشگران در سال های آینده باید نقاط کمتر شناخته شده یا ناشناخته شهر را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

جان پوداراس، کارشناس صنعت مهمان نوازی، گفت:

20 سال پیش، یکی از امتیازات بی نظیر دبی که معرفی گردید، هوای نامتعارف آن بود؛ چرا که مردم جهان به جهانل چیزی متفاوت بودند و همین موضوع نقطه آغاز علاقمندی جهان به این منطقه، به عنوان یک مقصد گردشگری مهم بود.

امارات متحده عربی، همچنان به جذب گردشگران بیشتر با تکیه بر اهداف گردشگری بلندپروازانه ای که در فکر خود می پروراند، ادامه می دهد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3395

به "امارات در راستا تبدیل شدن به بزرگ ترین منطقه گردشگری دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات در راستا تبدیل شدن به بزرگ ترین منطقه گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید