انتشار پوستر و فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش هدا بلاگ، نهاد کتابخانه های عمومی کشور پوستر و فراخوان دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی را منتشر کرد.

انتشار پوستر و فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین تیم تبلیغاتی کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ حرفه ای و ارائه تیزرهای تبلیغاتی را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پوستر و فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف اطلاع رسانی این جشنواره در کتابخانه های عمومی و سایر سازمان ها و مراکز فرهنگی سطح کشور، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شد.

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی و مطالعه کتاب های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین علیهم السلام، به ویژه حضرت امام رضا (ع) و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره، همزمان با ایام فرخنده دهه کرامت، برگزار می گردد.

همچون دوره های گذشته، منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین (ع) به کتاب های هر دوره این جشنواره اضافه شده که بر این اساس منابع مرتبط با حضرت معصومه (س) در هفتمین دوره، منابع مرتبط با حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در هشتمین دوره، منابع مرتبط با حضرت ابن الرضا امام جواد (ع) در نهمین دوره و کتاب هایی با موضوع حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است.

دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب های کتاب خوان مجازی، چهار گزینه ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش فردی، گروهی، خانوادگی و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می گردد که علاقه مندان می توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شرکت نمایند.

علاقه مندان به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا 9 خرداد 1399 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و با مراجعه به آدرس های www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir برای دریافت فایل کتاب ها اقدام و یا جهت دریافت امانی کتاب های جشنواره به کتابخانه های عمومی سراسر کشور اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 266

به "انتشار پوستر و فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار پوستر و فراخوان دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید