انتقال رونالدو انجام شد! ، باشگاه عربستانی زمان معاینات پزشکی کریس را رزرو کرد

به گزارش هدا بلاگ، زمان انجام معاینات پزشکی کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر معین و به اطلاع این فوق ستاره رسیده است.

انتقال رونالدو انجام شد! ، باشگاه عربستانی زمان معاینات پزشکی کریس را رزرو کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، به نظر می رسد انتقال کریستیانو رونالدو به عربستان سعودی در حال نهایی شدن است. به گزارش سی بی اس اسپورت، زمان معاینه پزشکی این فوق ستاره معین شده و به اطلاع ستاره پرتغالی رسیده است. برآورد ها درباره انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان هم چنان ادامه دارد.

ستاره 37 ساله اکنون باید معاینات پزشکی خود را در باشگاه النصر انجام دهد. تیم عربستانی زمان انجام این معاینات را به اطلاع رونالدو رسانده است. این گزارش معین نکرده که رونالدو چه روزی باید معاینات پزشکی خود را انجام دهد. رونالدو از زمان جدایی پر سر و صدایش از منچستریونایتد، بدون باشگاه بوده است و بنابراین می تواند یک انتقال آزاد انجام دهد.

روزنامه اسپانیایی مارکا روز پنج شنبه گزارش داد رکورددار گلزنی در تیم ملی پرتغال با باشگاه النصر عربستان سعودی برای یک قرارداد هفت ساله به توافق رسیده است. او باید دو سال و نیم به عنوان بازیکن و سپس سفیر برنامه جام جهانی این کشور عربی گردد که با مصر و یونان برای میزبانی جام جهانی 2030 همکاری خواهد نمود.

رونالدو در طول دوران فعالیت حرفه ای خود سالانه حدود 200 میلیون یورو کسب خواهد نمود و حتی پس از آن برای نقش سفیر، دستمزد خوبی نیز خواهد گرفت. این روزنامه که برترین ارتباط را با رونالدو دارد گزارش داد که این قرارداد می تواند ظرف چند ساعت به محض این که این بازیکن 37 ساله برای امضای قرارداد به ریاض برود، رسمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3614

به "انتقال رونالدو انجام شد! ، باشگاه عربستانی زمان معاینات پزشکی کریس را رزرو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال رونالدو انجام شد! ، باشگاه عربستانی زمان معاینات پزشکی کریس را رزرو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید