ایجاد ظرفیت های نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا

به گزارش هدا بلاگ، رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری توضیح داد: با گسترش بیماری کرونا در کشور تمام ظرفیت های فناورانه و نوآورانه موجود برای پیشگیری و مقابله با این ویروس به خدمت گرفته شد و خوشبختانه یک جریان قدرتمند برای مقابله با این بیماری به میدان آمد.

ایجاد ظرفیت های نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ،دکتر سیروس وطن خواه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا و بازدید از غرفه ها در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد ظرفیت هایی برای حمایت از شرکت های داخلی در زمینه فراوری محصولات فناورانه برای مبارزه با کرونا، عنوان نمود: بعضی از این شرکت ها سابقه کار در حوزه مقابله با بیماری های قارچی را داشتند و بعضی نیز برای مقابله با این بحران با نوآوری توانستند محصولاتی را فراوری نمایند و تست های خوبی را پشت سر بگذارند.

وطن خواه ادامه داد: ویروس کووید-19، بیماری نوظهور است و انتظار استفاده از ظرفیت هایی موجود در کشور از گذشته غیرمنطقی بود. به همین منظور ظرفیت های جدیدی ایجاد و به خدمت گرفته شد.

رییس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری در مورد چالش های شرکت های داخلی در زمینه تست و تایید صلاحیت محصولات، گفت: خوشبختانه امروز با حضور متولیان امر به این موارد رسیدگی و با مساعدت ها و هماهنگی های بخش های مختلف این مرحله هم پشت سر گذاشته می گردد.

وی در سرانجام اظهار کرد: از همکاری ها و هماهنگی های ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تشکر می کنم، چراکه بدون مساعدت و همراهی آن ها برگزاری این نمایشگاه سخت و سخت بود.

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه و دانش بنیان برای مقابله با کرونا با کوشش مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در محل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 603

به "ایجاد ظرفیت های نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد ظرفیت های نوآورانه در زمینه مقابله با بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید