بازدید سرزده عمران خان از فروشگاه های مواد غذایی و نظارت بر قیمت ها

به گزارش هدا بلاگ، همزمان با دامن زده شدن به مسائل مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، نخست وزیر پاکستان ضمن حضور در فروشگاه های عظیم قیمت اقلام ضروری روزمره مردم را کنترل کرد.

بازدید سرزده عمران خان از فروشگاه های مواد غذایی و نظارت بر قیمت ها

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، عمران خان نخست وزیر پاکستان ضمن حضور در فروشگاه های عظیم به نظارت بر قیمت اقلام ضروری زندگی روزمره پرداخت.

گزارش ها حاکی پس از وصول شکایاتی مبنی بر گران بودن نرخ شکر و آرد در پاکستان، عمران خان تصمیم گرفت شخصا به فروشگاه های عظیم مراجعه نموده و نرخ اقلام را کنترل کند.

وی پس از نظارت بر قیمت این اجناس ضمن برگزاری جلسه ای با هیات دولت توصیه هایی را به وزاری کابینه خود گوشزد کرد.

عمران خان توضیح داد: یارانه مورد احتیاج برای گران نشدن لوازم ضروری زندگی روزمره اختصاص داده شده و نباید شاهد گران شدن اقلامی چون شکر و آرد باشیم.

نخست وزیر پاکستان اضافه نمود: وزار باید تمام کوشش خود را برای مبارزه با گرانی در بازار انجام دهند و اجازه ندهند دلالان و احتکارگران برای اقلام ضروری زندگی مردم معین قیمت نمایند.

این درحالی است که تا چندی قبل مسئولین دولتی علت گرانی بعضی لوازم مورد احتیاج مردم را تبعات ناشی از قرنطینه اجباری می دانستند ولی اینک و پس از خاتمه یافتن قرنطینه هنوز هم بعضی لوازم با گرانی روبرو است.

حل مسائل مالی یکی از شعارهای اصلی عمران خان پیش از رسیدن به قدرت بوده و پس از رسیدن به قدرت نیز تبدیل به یکی از اهرم های اصلی فشار توسط احزاب اپوزیسیون علیه دولت پاکستان شده است.

عمران خان می کوشد با یاری کشورهای دوست مانند چین و جذب سرمایه گذاران خارجی مسائل مالی کشور را کمتر کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 781

به "بازدید سرزده عمران خان از فروشگاه های مواد غذایی و نظارت بر قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرزده عمران خان از فروشگاه های مواد غذایی و نظارت بر قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید