بازسازی بازی پلتفرمر Yooka، Laylee معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش هدا بلاگ، استودیوی پلی تونیک گیمز (Playtonic Games) اعلام نموده که در حال ساخت یک بازسازی برای بازی پلتفرمر 2017 Yooka-Laylee است. این نسخه بهبودیافته با عنوان Yooka-Replaylee، به وسیله تیم سازنده نسخه اصلی ساخته خواهد شد.

بازسازی بازی پلتفرمر Yooka، Laylee معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

این بازی پس از سال ها برنامه ریزی استودیوی سازنده و یک کمپین موفقیت آمیز کیک استارتر برای تامین مالی، با هدف اینکه جانشینی معنوی برای سری Banjo-Kazooie باشد، باکیفیت خوبی که از خود نشان داد، مورد تحسین بسیاری نهاده شد، هرچند بسیاری مسائل فنی آن را به شدت مورد انتقاد قرار دادند. جالب است بدانید که دنباله ای از این بازی نیز با عنوان Yooka-Layleeand the Impossible Lair در سال 2019 برای رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر شد.

تریلر بازی Yooka-Replayee در رویداد Guerrilla Collective 2024 نشان داده شد و بخش های مختلف بازی از گیم پلی گرفته تا انیمیشن های رنگارنگ آن را برجسته می نماید. این بازی بهبود هایی در دوربین و کنترل ها به همراه پول نو، چالش های نو، نسخه ارکسترال موسیقی اصلی و گزینه های دسترس پذیری اضافی را نوید می دهد. بازیکنان می توانند با استفاده از تونیک های خریداری شده از Vendi، نوعی ماشین فروش هوشمند که لوازم ظاهری نو را نیز می فروشد، تجربه خود را شخصی سازی نمایند.

استودیوی سازنده گفته است:

در اوایل سال 2021، استودیوی پلی تونیک گیمز یک بخش انتشاراتی به نام Playtonic Friends افتتاح کرد و سه بازی در دست توسعه از استودیو های شریک خود را اعلام نمود. در اواخر همان سال، هلدینگ چینی تنسنت (Tencent) بخش زیادی از سهام این شرکت را خریداری کرد که مدیر عامل پلی تونیک، آن را به عنوان یک موهبت برای ادامه رشد نام تجاری Yooka-Laylee تلقی کرد.

این بازی فعلا برای رایانه های شخصی تایید شده و در حال توسعه است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3741

به "بازسازی بازی پلتفرمر Yooka، Laylee معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی بازی پلتفرمر Yooka، Laylee معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید