بایدن: پلیس بودن در آمریکا این روزها سخت تر از هر زمان دیگر است

به گزارش هدا بلاگ، رئیس جمهوری آمریکا در یک سخنرانی در خارج از ساختمان کنگره آمریکا به افتخار ماموران پلیس این کشور که در سالهای 2019 و 2020 در حین انجام وظیفه جان باختند، به تحسین از این نیروها پرداخت.

بایدن: پلیس بودن در آمریکا این روزها سخت تر از هر زمان دیگر است

به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، این دوره یک دوره تاریخی سخت برای پلیس کشورش بوده و استدلال کرد که عامه مردم آمریکا مسائل آنها را درک نمی نمایند و در نتیجه این شرایط کار برای استخدام ماموران پلیس نو در آمریکا دشوارتر شده است.

بایدن در سخنرانی یادبود که از سوی پلیس آمریکا برگزار گردید، گفت: من 40 سال است که عادت به آمدن به این نشست را داشته ام و یکی یا دو مورد آن را از دست داده ام و همینطور خطاب به مراسم های یادبود فراوان دیگر مربوط به پلیس در سراسر کشور سخنرانی نموده ام و همواره تعجب نموده ام چطور عامه مردم درک کامل از آنچه که ما از ماموران ضابط قانون خود انتظار داریم، ندارند.

جو بایدن تاکید نمود: امروز یک افسر پلیس بودن، سخت تر از هر زمان دیگری شده است.

او خاطر نشان کرد: ما از شما انتظار داریم کسانی باشید که در برابر تهدید بایستید و به خاطر ما حاضر به تیر خوردن باشید. ما از شما انتظار داریم بتوانید افراد شرور را تعقیب کنید. ما از شما انتظار داریم بتوانید یک روانشناس باشید و با صحبت کردن بتوانید دو نفری که جدالی خشونت آمیز پیدا نموده اند، از هم جدا کنید. ما از شما انتظار داریم که همه چیز باشید. ما انتظار نهایت کوشش شما را داریم و هر کسی ظرفیت برآورده کردن این توقعات بالا را ندارد.

بایدن که قبل از مراسم روز شنبه دستور داد پرچم ها به این مناسبت به حالت نیمه برافراشته درآید، اظهار کرد: چشم ما دارد به روی این حقیقت باز می گردد که تا زمانی که نتوانیم محیط مربوط به عمل به این شغل را تغییر دهیم در جذب نیروهای زن و مرد کافی که برای عمل به این شغل پا پیش گذاشته باشند، دردسر خواهیم داشت.

او به اظهارنظر در مورد موارد اخیر تیراندازی در یک بار در هیوستن آمریکا که در جریان آن سه افسر امنیتی هدف تیراندازی قرار گرفتند و بعلاوه ماموران مدافع ساختمان کنگره آمریکا پرداخت که در جریان حمله ششم ژانویه هدف اوباش هوادار ترامپ قرار گرفتند.

بایدن به مناقشه های ایجاد شده پیرامون پلیس آمریکا به ویژه از زمان کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست ماموران پلیس این کشور در مینیاپولیس اشاره ای نکرد.

کاخ سفید حامی کوشش های کنگره برای تصویب اصلاحاتی در نیروی پلیس آمریکا بوده است، هر چند که گفت وگوها بر سر این اصلاحات اوایل امسال میلادی به علت اختلافات بین مذاکره نماینده های جمهوری خواه و دموکرات انتها یافت.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3274

به "بایدن: پلیس بودن در آمریکا این روزها سخت تر از هر زمان دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: پلیس بودن در آمریکا این روزها سخت تر از هر زمان دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید