برای حل مسائل جوانان برنامه محور عمل کنید

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه برای حل مسائل جوانان برنامه محور عمل کنید، گفت: جوانی که دغدغه مالی و اشتغال را دارد هیچگاه فرصت بهره مندی از فضاهای ورزشی و فرهنگی را نخواهد داشت.

برای حل مسائل جوانان برنامه محور عمل کنید

علی فتح اللهی امروز در جلسه ستاد ساماندهی جوانان رشت با تاکید بر اهمیت به قشر جوان و پویای جامعه اظهار کرد: جوانان امروز توانمندهای بالقوه و سازنده ای دارند که بایستی مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرند.

فرماندار رشت با بیان اینکه به جوانان امروز بها دهید، اضافه نمود: بیشتر شهدای ما و همچنین فرماندهان گردان ها و عملیات های دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان بودند. همه در شعار به توجه و حمایت از جوانان حرف می زنند اما در عمل اقدامی مشاهده نمی گردد.

فتح اللهی با اشاره به مسائل اقصادی و اشتغال جوانان، توضیح داد: همه مسئولان امر در ایجاد اشتغال و حل دغدغه های مالی جوانان بکوشند، فقط اشتغال جوانان را در بخش دولتی نبینید، در بخش های غیر دولتی نیز زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنید.

وی ادامه داد: جوانی که دغدغه مالی و اشتغال را دارد هیچگاه فرصت بهره مندی از فضاهای ورزشی و فرهنگی را نخواهد داشت.

مقام عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر اینکه در جلسات ساماندهی جوانان ایده ها و راهکارها حل مسائل جوانان ارائه گردد، اضافه نمود: برای حل مسائل جوانان برنامه محور عمل کنید.

فرماندار رشت با اشاره به اهمیت فرزند آوری و خطر کاهش جمعیت، اعلام کرد: طبق آمار اعلام شده گیلان کهن ترین استان کشور محسوب می گردد، متاسفانه فرزند آوری در این استان کاهش یافته و نسبت به میانگین کشوری فاصله دارد.

وی با تاکید بر ضرورت مهیا نمودن اعتمادسازی در قشر جوان، بیان نمود: راهکارها و برنامه های لازم برای نحوه برگزاری برنامه ها در هفته جوان پیش رو بیان گردد، نبایستی کرونا ویروس مانع برگزاری برنامه ها گردد.

فتح اللهی با اشاره به ضرورت برگزاری ماهانه جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان، اعلام کرد: مصوبات و برنامه های جلسات این چنینی باید به گونه ای بیان و اجرایی گردد که اثرات مفیدش را در کف جامعه مشاهده کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه از نقش جوانان در هیچ برهه ای از تاریخ نمی توانیم به راحتی گذر کنیم، اضافه نمود: برنامه ریزی در هر زمینه ای نیازمند الگو مفید و تاثیر گذار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2720

به "برای حل مسائل جوانان برنامه محور عمل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای حل مسائل جوانان برنامه محور عمل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید