تاثیر قطعنامه شورای حکام بر بورس چقدر جدی است؟، آینده بورس از نگاه مخاطبان

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شورای حکام قطعنامه ضد ایرانی را تصویب نموده است اما آیا این خبر سیاسی می تواند بازار سهام را متاثر کند؟ کاربران فضای مجازی در این مورد چه نظراتی دارند؟ مخاطبان خبرنگاران چه پیش بینی ای از آینده بورس در هفته آینده دارند؟

تاثیر قطعنامه شورای حکام بر بورس چقدر جدی است؟، آینده بورس از نگاه مخاطبان

شورای حکام آژانس اتمی اولین قطعنامه ضد ایرانی از سال 2012 را به بهانه عدم همکاری تهران با تحقیقات آژانس، تصویب کرد. پس از این خبر برخی از فعالان بازار سهام نسبت به آینده بورس ابراز نگرانی کردند و برخی دیگر نوشتند که بعید است این اتفاق تاثیر بلندمدت قابل توجهی بر بازار سهام بگذارد. گروه دوم با اتکا به تجارب قبلی بازار سهام هنگام تصویب تحریم های جدید می گویند که این بار هم بورس نسبت به این اتفاق سیاسی واکنش قابل توجهی نشان نخواهد داد یا نهایتا تنها در ابتدای هفته آینده بورس ممکن است از این اتفاق متاثر گردد.

یکی از کاربران توییتر نوشته است: چند ماهی است که خبر منفی سیاسی به این شکل نداشتیم ولی قابل پیش بینی نیست که فردا چه می گردد.

کاربری دیگر نوشته است: تاثیر نپذیری بورس از اخبار سیاسی در چند وقت اخیر تردیدها درباره رشد بورس را بیشتر می نماید، در برهه اقتصاد سیاسی، چطور بورس ایران نسبت به محرک های سیاسی و بین المللی واکنش نشان نمی دهد، در حالی که بورس های مطرح و نیمه مطرح جهان واکنش نشان می دهند؟

کاربری هم در تایید اثر نگذاشتن این اتفاق بر بازار سهام نوشته است: در قطعنامه چیز خاصی نیامده، فقط گفته اند ایران با آژانس اتمی همکاری کند.

اما درباره آینده بورس در هفته پیش رو مخاطبان خبرنگاران چه نظری دارند؟ کامنت های مختلف مخاطبان را در زیر بخوانید.

بورس این هفته وارد موج پنجم صعودی شده و این هفته کاملا صعودی و تارگت تا سرانجام هفته کانال 1380000 خواهد بود.

تارگت سرانجام تیر ماه 1600000

این هفته باتوجه به معامله شدن صندوق های etf در بازار تقاضا زیاد میگردد واین یه فرصت برای خریده

رشد شارپی بورس مجددا آغاز شده

زرنگ اونیه که سوار موج بشه و سواری کنه

افزایش دلار را هیچکس نمیخواد چون بنفع هیچ طرفی نیست الان هم به این نتیجه رسیده اند که فروش مازاد داراییها در قالب صندوقهای سرمایه گذاری ETFبهتر است ،پس لااقل تا فروش همه اینها، سهام و بورس مورد حمایت است حتی اگر متاسفانه همزمان با این، تورم ودلار هم افزایش یابد، باز منجر به افزایش مضاعف بورس میگردد

با سلام. شاید برخی در کار سهام نبودند یا به سنشان نمیخوردو خبر ندارند وقتی بورس درجا میزد و مسکن 10000 درصد بالا میرفت یا سکه از سال 90 تاحال فعلا 4000 درصد بالا رفته و فراوری کنندگان دنبال یک ریال دو ریال افزایش سرمایه و نقدینگی حاصل از عرضه اولیه بودند، و همراه با تورم سرمایه های بخش فراوری، آب میرفت ، . سهام الان با تاخیر دارد قسمت کمی از آنرا جبران میکند و تازه همه فهمیده اند که درستش همین است و توزیع نقدینگی در پیکره اقتصاد سالم ،متعادل و متناسب باید باشد.

سهام در اول راه افزایش است و مثل نهال نورس شکوفایی است که تازه دارد قد میکشد

سوددهی بورس واقعا بینظیره

هفته آینده نقدینگی گسترده ای با توجه به مالیات بر مسکن وارد بورس میشه

اگر این سری بورس سقوط کنه دیگه نمیشه جمعش کرد بخصوص شرکت های کوچک که چندین برابر ارزش خود سهام دادن بیرون یا قیمت سهام آنها حبابی بالا رفته یعنی به سهامداران حتی دستگیره در اتاق نگهبانی هم نمیرسه

هفته بعد سهام ETF را میزند بازار . کلا منفی خواهد شد

بورس این هفته صد در صد مثبت است

ببینید دوستان با توجه به شرایط موجود وحمایتهای همه جانبه دولت بهترین بازار سال بورسه. رشد بورس طی دو ماه آینده طوری خواهد بود که همه رو غافلگیر خواهد نمود.

عزیزان تمامی سیگنال ها و تحلیل کلی بازار سرمایه در هفته پیش رو حکایت از فرایند صعودی بازار سرمایه را دارد با توجه به افزایش نرخ کالاها در صنایع مختلف شکی نیست که فرایند روبه رشد و مثبت است پس براحتی سهامتان را از دست ندهید اما از طرف دیگر تحلیل ها حکایت از نوسان نمادهای فراکابی مانند کبورس بورس و فرابورس دارند لذا در نیمه اول هفته احتمال نوسان این نمادها وجود دارد اما در نیمه دوم هفته فرایند مثبت به این نمادها برخواهد گشت در مجموع تحت تاثیر جوسازان قرار نگیرید و با هر قرمزی سهامتان را از دست ندهید سال فراوری شاید به چشم انداز و پیش بینی نرسد اما فرایند حاکی از فرایند رشد فراوری و سوددهی شرکت ها دارد

برای خواندن کامنت های بیشتر گزارش آینده بازار سهام در هفته بعد را بخوانید.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 925

به "تاثیر قطعنامه شورای حکام بر بورس چقدر جدی است؟، آینده بورس از نگاه مخاطبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر قطعنامه شورای حکام بر بورس چقدر جدی است؟، آینده بورس از نگاه مخاطبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید