تخصیص 35 درصدی اعتبارات بودجه ای استان کرمان تا به امروز

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان اعلام کرد: در مجموع تا به امروز حدود 35 درصد اعتبارات بودجه ای استان، تخصیص یافته است.

تخصیص 35 درصدی اعتبارات بودجه ای استان کرمان تا به امروز

دکتر جعفر رودری عصر امروز هفتم تیرماه در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال 99 گفت: بودجه هزینه ای مصوب ابلاغی 33 دستگاه اجرایی استان در امسال 624 میلیارد تومان است که 160 میلیارد تومان آن تا به امروز تخصیص یافته است.

وی با اشاره به بودجه تملک دارایی استان کرمان در امسال اظهار کرد: بودجه ابلاغی تملک سرمایه ای استان کرمان تا این لحظه 1670 میلیارد تومان است که این بودجه در دو بحش توازن استانی و توازن ملی توزیع می گردد که 463 میلیارد تومان آن اعتبارات توازن ملی است بنابراین 1132 میلیارد تومان آن کلا قابل توزیع در استان است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان نمود: در مجموع تا به امروز حدود 35 درصد اعتبارات بودجه ای استان، تخصیص یافته است و نکته قابل توجه در این است که درصد نقدینگی امسال نسبت به سال گذشته شرایط بهتری پیدا نموده است.

رودری با اشاره به اسناد خزانه ای استان بیان کرد: حدود 75 درصد اسناد خزانه ای استان در سال گذشته جذب شده است و دستگاه های اجرایی تا سرانجام شهریورماه امسال برای جذب مابقی این اسناد خزانه فرصت است.

وی خاطر نشان کرد: در اعتبارات تکمیل راه های روستایی هم 70 درصد آن تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگاران، در چهارمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 99، دو طرح جامع شهر سیرجان و توسعه پایدار منظومه بخش هنزا به تصویب رسید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 991

به "تخصیص 35 درصدی اعتبارات بودجه ای استان کرمان تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 35 درصدی اعتبارات بودجه ای استان کرمان تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید