ترامپ: دستور دادم گارد ملی از پایتخت آمریکا عقب نشینی کند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز یکشنبه و پس از مواجهه با اعتراضات گسترده مردم این کشور به قتل فجیع جورج فلوید در اقدامی عوام فریبانه با هدف کسب آرا مردم کشورش در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در پیامی توئیتری نوشت: به تازگی دستور دادم گارد ملی فرایند عقب نشینی از واشنگتن دی سی را شروع کند.

ترامپ: دستور دادم گارد ملی از پایتخت آمریکا عقب نشینی کند

رئیس جمهور آمریکا که با ناکامی های متعددی در سیاست داخلی و خارجی خود روبرو است، در این خصوص ادامه داد: هم اکنون همه چیز تحت کنترل عالی واقع شده است. آنها به خانه خواهند رفت؛ اما در صورت احتیاج می توانند به سرعت بازگردند. شب گذشته تعداد معترضان به مراتب کمتر از آنچه پیش بینی شده بود ظاهر شدند.

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پیشتر به طور ضمنی از توسل به مشت آهنین برای سرکوب اعتراضات مردمی استقبال نموده و در پیامی توئیتری از گارد ملی، سرویس های جاسوسی و پلیس واشنگتن دی-سی برای آنچه به زعم وی برقراری نظم و قانون در پایتخت است، قدردانی نموده بود.

وی همچنین در کوشش برای کوچک نمایی حضور مردم در صحنه اعتراضات پایتخت، مدعی شده بود: جمعیتی که در واشنگتن دی-سی گرد آمد، به مراتب کوچک تر از آنچه پیش بینی می شد؛ بود.

این ادعای ترامپ در حالی مطرح می گردد که روز گذشته، پایتخت آمریکا صحنه حضور دست کم 10 هزار نفر از مردمی بود که در اعتراض به قتل جورج فلوید سیاه پوست به دست پلیس نژادپرست آمریکا، به خیابان ها آمده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 808

به "ترامپ: دستور دادم گارد ملی از پایتخت آمریکا عقب نشینی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دستور دادم گارد ملی از پایتخت آمریکا عقب نشینی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید