تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های آمریکا رکورد زد

به گزارش هدا بلاگ، پس از گذشت یک ماه از فرایند صعودی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، تازه ترین آمارها از رشد فزاینده بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های این کشور حکایت دارد.

تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های آمریکا رکورد زد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان ان، جدیدترین آمارها نشان می دهد تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا به بیش از 91635 نفر رسیده که این یک رکورد جدید به شمار می رود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ایالت های مختلف آمریکا طی یک ماه اخیر شاهد رشد فزاینده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده اند.

آمارهای COVID Tracking Project حاکی است تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های آمریکا تا 19 نوامبر به بیش از 80هزار نفر رسیده بود، ولی این رقم تا دیروز شنبه از مرز 91هزار نفر نیز گذشته است.

کارشناسان بهداشت و درمان آمریکا نسبت به خطر شیوع سریع تر این ویروس پس از تعطیلات عید شکرگزاری هشدار می دهند. بسیاری از آمریکایی ها بدون توجه به هشدارهای بهداشتی، در تعطیلات آخر هفته به سفر رفته اند.

تا روز شنبه بیش از 13.2میلیون نفر در آمریکا به این ویروس مبتلا شده اند و آمار تلفات نیز به بیش از 266هزار نفر رسیده است.

آمارهای رسمی همچنین نشان می دهد تنها در ماه نوامبر بیش از 4میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در 26 روز گذشته تعداد مبتلایان جدید هر روز بالاتر از 100هزار نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2028

به "تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های آمریکا رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های آمریکا رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید