تلفات بالای ائتلاف متجاوز به یمن در نقاط مرزی سعودی

به گزارش هدا بلاگ، مشاور رئیس جمهور دولت مستعفی یمن به تلفات گسترده ائتلاف متجاوز در درگیری ها در مرز عربستان سعودی اذعان کرد.

تلفات بالای ائتلاف متجاوز به یمن در نقاط مرزی سعودی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت مستعفی یمن آماری تازه از تلفات اخیر ائتلاف سعودی در نبردهای جازان را که طی آن نیروهای صنعاء پیروز به تسلط بر منطقه ها مهمی شدند، فاش کرد.

بر اساس گزارش الخبر الیمنی، انیس منصور مشاور عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور دولت مستعفی گفت، بیش از 39 نظامی و افسر سعودی و سودانی در درگیری های منطقه الحثیره (در جازان) کشته شدند.

وی اضافه نمود، نیروهای صنعاء در این درگیری ها بر منطقه ای که ائتلاف سعودی از آن به عنوان نقطه آغاز عملیات برای محاصره شهر حرض (شمال یمن) استفاده می کرد، مسلط شدند.

در همین رابطه، عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن دیروز یکشنبه تأکید کرد که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، در شرایط خوبی قرار ندارند.

بن حبتور با اشاره به اینکه تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، به هشتمین سال خود نزدیک می شود، به این کشورها هشدار داد: طوفان آینده یمن در سال هشتم جنگ، علیه کشورهایی که به ما حمله کرده اند، ملت ما را کشته اند و به شهروندان ما رحم نکرده اند، ویرانگر خواهد بود.(جزئیات بیشتر)

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3487

به "تلفات بالای ائتلاف متجاوز به یمن در نقاط مرزی سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات بالای ائتلاف متجاوز به یمن در نقاط مرزی سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید