تمجید رئیس AFC از تلاش های رئیس ایفمارک در خط مقدم مبارزه با کرونا

به گزارش هدا بلاگ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از تلاش نمایندکان کادر پزشکی این سازمان که در کشورهای خود در حال کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا هستند، تجلیل کرده است.

تمجید رئیس AFC از تلاش های رئیس ایفمارک در خط مقدم مبارزه با کرونا

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (دوشنبه) در ادامه سری گزارش های خود با عنوان زنجیره را بشکن، از تلاش های پزشکان و دیگر فعالان عرصه درمانی این سازمان که همچنان جان خود برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا به خطر می اندازند، تجلیل کرده است.

در گزارش AFC آمده است: بیش از 100 تن از نمادهای فوتبال آسیا به جنبش آگاهی بخشی کنفدراسیون فوتبال این قاره در مورد ویروس کرونا ملحق شده اند و امروز قهرمانان واقعی این عرصه - افرادی که با شجاعت و از خودگذشتگی در خط مقدم حضور پیدا کردند تا مطمئن شوند که هموطنان و عزیزان آنها سلامت بمانند - در کانون توجه قرار گرفته اند. آخرین پیام ویدئویی # زنجیره را قطع کن، به دنبال تمجید رئیس AFC از نقش آفرینی فوق العاده فعالان خط مقدم حوزه بهداشت و سلامت، منتشر می شود.

در پیام رئیس AFC در تجلیل از فعالان عرصه بهداشت و درمان آمده است: در این شرایط نامشخص، نگاه ما بیش از همه به فعلان حرفه ای مان در بخش سلامت است و من هم از اینکه می بینم آنها چگونه با از خودگذشتگی، جان و سلامتی خودشان را نادیده گرفته اند تا جان دیگران را نجات دهند احساس افتخار می کنم. در فوتبال، ما عادت به دیدن واژگانی مانند قهرمان یا ستاره داریم، اما در این مقطع زمانی، قهرمانان و ستاره های واقعی آنهایی هستند که خستگی ناپذیر کار کرده اند تا هموطنان خود را نجات دهند و از کشورهای شان محافظت کنند. اینها قهرمانان واقعی زندگی هستند و سزاوار قدردانی ما.

یکی افرادی که در گزارش AFC به آنها اشاره شده، دکتر زهره هراتیان، عضو کادر پزشکی AFC و مدیراجرایی مرکزپزشکی عالی فیفا در AFC است. او در مرکز پزشکی ورزشی ایران مال شاغل است که اخیراً بخشی از آن با تجهیز سه هزار تخت تبدیل به مرکز ارائه خدمات پزشکی به بیماران کرونایی شده است. وی حتی در زمانی که پدرش به ویروس کرونا مبتلا شد، فعالیت پزشکی خود را ادامه داد.

او به سایت AFC گفت: من قادر به ملاقات پدرم نبوده و با او از طریق تلفن در تماس بودم. در روزهای بعد خود نیز به بیماری دچار و مجبور به قرنطینه شدم و پس از منفی شدن تست کرونا بلافاصله به کار بازگشتم. من و همکارانم در حالی که در حال مبارزه با ویروس کرونا بودیم کمپینی تحت عنوان فوتبال یک - کرونا صفر راه اندازی و با حمایت فوتبالیست های حرفه ای پیام هایی با مضامین بهداشتی برای مردم ارسال و آنها را از اهمیت در خانه ماندن آگاه کردیم.

دکتر هراتیان در ادامه بیان داشت: ما اعضای کادر پزشکی مانند یک تیم فوتبال هستیم که تمام تلاش مان را برای پیروزی بر بیماری کووید 19 انجام می دهیم. همه مردم دنیا برای پیروزی ما را تشویق و دعا می کنند. ما اجازه نمی دهیم آنها ناامید شوند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 385

به "تمجید رئیس AFC از تلاش های رئیس ایفمارک در خط مقدم مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رئیس AFC از تلاش های رئیس ایفمارک در خط مقدم مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید