جریمه دستی استفاده نکردن از ماسک خبرنگاران

به گزارش هدا بلاگ، در روز های اخیر، مطالبی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود مبنی بر اینکه دوربین های پمپ بنزین ها، پلاک خودروی افراد بدون ماسک را ثبت می کنند. البته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، این مسئله را به کل تکذیب کرد.

جریمه دستی استفاده نکردن از ماسک خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در روز های اخیر، مطالبی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود مبنی بر اینکه دوربین های پمپ بنزین ها، پلاک خودروی افراد بدون ماسک را ثبت می کنند. البته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، این مسئله را به کل تکذیب کرد.

سرهنگ عین اله جهانی گفت: ثبت تخلفات توسط دوربین های پمپ بنزین، اصلا صحت ندارد. زیرا سازوکار ثبت تخلف هوشمند و تعریف شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: اگر قرار باشد سامانه ای در اختیار باشد و تخلفی را ثبت کند، نیازمند طی کردن مراحل متخلف علمی و آزمایشی است.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: از شهروندان درخواست می کنیم کلیه اخبار پلیس راهنمایی و رانندگی را از رسانه های رسمی و پلیس جویا شوند.

سرهنگ جهانی با اشاره به ثبت تخلف عدم استفاده از ماسک توسط دوربین های راهور گفت: ثبت تخلفات عدم استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی، توسط همکاران ما در خیابان ها و جاده ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد کنترل های دقیق تری داشته باشیم، باید سامانه هایی در اختیار پلیس قرار گیرد، اما در حال حاضر جرائم دستی اعمال می شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: رانندگان جریمه 50 هزار تومانی و به ازای هر مسافر جریمه 20 هزار تومانی اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2580

به "جریمه دستی استفاده نکردن از ماسک خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه دستی استفاده نکردن از ماسک خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید