خبرنگاران ادامه فعالیت رییسان هشت کمیسیون کمیته ملی المپیک تا ابلاغ احکام جدید

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- نایب رییس کمیته ملی المپیک با اعلام خاتمه دوره ریاست هشت کمیسیون این نهاد ورزشی گفت: رییسان این کمیسیون ها تا زمان اعلام مصوبه توسط هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به فعالیت خود ادامه می دهند.

خبرنگاران ادامه فعالیت رییسان هشت کمیسیون کمیته ملی المپیک تا ابلاغ احکام جدید

طاهره طاهریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با رد شایعه فعالیت هشت کمیسیون بدون رییس اضافه کرد: کمیسیون های ورزش و زنان، آموزش، همبستگی المپیک، توریسم ورزشی، محیط زیست، حقوق ورزشی، پزشکی و همگانی که فعالیت 2 ساله آن ها در 22 فروردین ماه سال جاری سرانجام یافته است، برای ابقا یا معرفی گزینه دیگر در صورت انصراف، باید در هیات اجرایی تصویب گردد.

وی ادامه داد: این کمیسیون ها به عنوان بازوی مشورتی کمیته ملی المپیک طی 2 سال فعالیت اثربخشی را داشتند و در سال 98 عملکرد مطلوب تری را بجا گذاشتند.

عضو هیات اجرایی کمیته المپیک این را هم گفت: این هشت کمیسیون دست کم 80 عضو دارد که تا زمان ابلاغ حکم ابقا بعضی رییسان و دیگر گزینه ها در صورت انصراف، رییسان شان به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی درباره اینکه آیا این موضوع در هیات اجرایی روز گذشته مطرح شده است یا خیر گفت: این موضوع هنوز در دستور کار هیات اجرایی قرار نگرفته است بنابراین تا مصوبه این هیات رییسان کمیسیون های هشت گانه به فعالیت خود ادامه می دهند.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 426

به "خبرنگاران ادامه فعالیت رییسان هشت کمیسیون کمیته ملی المپیک تا ابلاغ احکام جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادامه فعالیت رییسان هشت کمیسیون کمیته ملی المپیک تا ابلاغ احکام جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید