رضوانی: راه نجات ورزش کشور توجه به رشته های پایه است

به گزارش هدا بلاگ، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: تنها راه نجات ورزش کشور برای مدال آوری در بازی های المپیک توجه به ورزش های پایه است.

رضوانی: راه نجات ورزش کشور توجه به رشته های پایه است

محسن رضوانی ضمن بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از صحبت های اخیر رئیس کمیته ملی المپیک که باید به ورزش های پایه و پرمدال توجه ویژه ای گردد، استقبال می کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد، چراکه راه نجات ورزش کشور ما برای مدال آوری در بازی های المپیک توجه به ورزش های پایه است.

وی به مسائل این رشته اشاره نمود و اضافه کرد: نداشتن استخر استاندارد در کشور و هیئت های استانی، نبودن تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش و نبودن مدارس شنا مسائلی است که ما با آن روبرو هستیم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص مدال آوری تیم واترپلو در بازی های آسیایی نیز گفت: اگر صالحی امیری و سلطانی فر نبودند، اجازه نمی دادند تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی اعزام گردد. آنها به ما می گفتند تیم چهارم هم نمی شوید اما توانستیم صاحب مدال شویم. من هم از صالحی امیری تشکر می کنم که به ما اعتماد کرد و توانستیم مدال کسب کنیم. مدال واترپلو در این مسابقات خیلی باارزش بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1061

به "رضوانی: راه نجات ورزش کشور توجه به رشته های پایه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: راه نجات ورزش کشور توجه به رشته های پایه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید