خبرنگاران آنالیز اعمال محدودیتهای کرونایی در خراسان رضوی

به گزارش هدا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اعمال محدودیت های مرتبط با کرونا در استان خراسان رضوی فردا چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای این استان آنالیز خواهد شد.

خبرنگاران آنالیز اعمال محدودیتهای کرونایی در خراسان رضوی

حسن جعفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان بستری و سرپایی در مشهد و استان خراسان رضوی روز چهارشنبه جلسه ای با حضور استاندار خراسان رضوی، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر دست اندرکاران مرتبط با کرونا در استانداری خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز امروز طی نامه ای به رسانه ها و خبرگزاری ها نسبت به شیوع کرونا در مشهد و سایر مناطق استان خراسان رضوی هشدار داده و از آنان برای مطلع سازی مردم نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی استمداد خواسته است.

دکتر حمیدرضا رحیمی در این نامه آورده است: متاسفانه شرایط شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان مشهدی بسیار خطرناک شده است به نحوی که تعداد بستری ها و مراجعان سرپایی در این کلانشهر به شرایط دوره اوج رسیده است و زنگهای هشدار را به صدا درآورده است.

وی نسبت به لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از وسایل حفاظت فردی به ویژه ماسک و ضد عفونی مستمر دست ها و سطوح تاکید نمود.

یکی از تشکل های سیاسی فعال در استان خراسان رضوی نیز با انتشار بیانیه ای از استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد خواسته است در مواجهه با موج دوم کرونا در مشهد محدودیت ها را بازگردانند.

هم اکنون حدود 80 درصد از جمعیت 6 میلیون و 400 هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاه های علوم پزشکی گناباد، سبزوار، تربت حیدریه، تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می گردد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد علاوه بر خدمت رسانی به شهرستان مشهد 13 شهرستان دیگر استان خراسان رضوی را نیز زیرپوشش دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 227 هزار و 662 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این بیماری تا به امروز جان 10 هزار و 817 نفر را در کشور گرفته است.

همچنین تا به امروز 188 هزار و 758 نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند و سه هزار و 49 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1004

به "خبرنگاران آنالیز اعمال محدودیتهای کرونایی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آنالیز اعمال محدودیتهای کرونایی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید