خبرنگاران ثبت نام1386 داوطلب شوراهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد

به گزارش هدا بلاگ، یاسوج- خبرنگاران- رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا به امروز ثبت نام یکهزار و386 داوطلب شوراهای اسلامی روستایی استان نهایی شده است.

خبرنگاران ثبت نام1386 داوطلب شوراهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد

فتاح محمدی پنجشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه از چهار روز گذشته تا به امروز در مجموع یکهزار و 600 داوطلب برای رقابت در انتخابات شورهای روستایی کهگیلویه وبویراحمد نام نویسی نموده اند گفت: مدارک 216 داوطلب دیگر این انتخابات در حال آنالیز برای ثبت نهایی است.

وی با اشاره به اینکه نام نویسی از داوطلب شرکت در انتخابات روستایی استان روز دوشنبه هفته جاری شروع شده است تاکید نمود: داوطلبان تا ساعت 18 روز بیست و دوم فروردین برای ثبت نام فرصت دارند.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید نمود: داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری می توانند به وسیله مراجعه حضوری به بخشداری محل سکونت یا به صورت غیر حضوری و به وسیله اپلیکیشن موبایلی،نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه و دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها نیز ثبت نام خود را انجام دهند.

محمدی از داوطلبان خواست برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا نام نویسی را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی مطرح نمود: این انتخابات در روستاها و مناطق عشایری با حداقل 20 خانوار یا یکصد نفر جمعیت برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ابراز داشت: زمان قانونی تبلیغات دهه سوم خرداد ماه است و هرگونه تبلیغات پیش از این تاریخ قانون شکنی محسوب می گردد و با افراد خاطی برخورد می گردد.

محمدی با اشاره به شرایط سخت ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مطرح نمود: با هر گونه تجمع تبلیغاتی حتی در واحدهای مسکونی برخورد می گردد.

وی همچنین در خصوص انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران وباشت ابراز داشت: هم اکنون تایید صلاحیت داوطلبان در هیات شهرستانی در حال اجرا است و تا روز بیست و پنجم فروردین داوطلبان نتیجه مرحله شهرستانی داوطلبان به وسیله فرمانداری گچساران به اطلاع آنان می رسد.

کهگیلویه وبویراحمد دارای یکهزار و 676 روستای دارای سکنه است که حدود 700 روستای آن بالای 20 خانوار جمعیت دارد.

این استان بیش از 723 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 40 درصد این جمعیت در روستاها زندگی می نمایند.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2695

به "خبرنگاران ثبت نام1386 داوطلب شوراهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام1386 داوطلب شوراهای روستایی کهگیلویه و بویراحمد نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید