خبرنگاران فدراسیون کشتی با حضور تیم یزد در لیگ برتر کشور موافقت کرد

به گزارش هدا بلاگ، یزد- خبرنگاران- رییس سازمان لیگ کشتی گفت: برای نخستین بار تیم یزد با موافقت هیات رییسه این سازمان و حمایت و همراهی مسوولان و حامیان اقتصادی در لیگ برتر کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه های کشور در امسال حضور پیدا می نماید.

خبرنگاران فدراسیون کشتی با حضور تیم یزد در لیگ برتر کشور موافقت کرد

عبدالمهدی نصیرزاده روز دوشنبه در جلسه ای که با حضور مسوولان استان برگزار گردید اضافه کرد: ظرفیت این رشته در یزد بسیار خوب است و تا به امروز اقدام های موثری برای توسعه کشتی با همکاری مسوولان اجرا شده است .

وی ادامه داد: یزد بدون شک با توجه به شهرهای صنعتی و معادن متعددی که دارد می تواند با پشتوانه اقتصادی خوبی در لیگ برتر کشتی فرنگی حاضر گردد و بدون شک حمایت و همراهی حامیان موضوع مهمی است.

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از حضور یک نماینده از استان در لیگ برتر کشتی فرنگی استقبال کرد و گفت: هزینه کردن در ورزش معنا ندارد و به نوعی در این بخش سرمایه گذاری است.

احمد ترحمی اضافه کرد: بعضی رشته های ورزشی هزینه های زیادی دارد و دیربازده است ولی کشتی دارای زمینه و ظرفیت است و می توان با همکاری و پیگیری به موفقیت در سطح کشور و رقابت ها دست یافت .

هم اکنون حدود یک هزار نفر در رشته کشتی استان فعالیت دارند و در صورت کار فرهنگی و اطلاع رسانی شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 48 هیات و 62 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و هیات کشتی در تمام شهرستان ها فعالیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 820

به "خبرنگاران فدراسیون کشتی با حضور تیم یزد در لیگ برتر کشور موافقت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فدراسیون کشتی با حضور تیم یزد در لیگ برتر کشور موافقت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید