خبرنگاران فراخوان فیلم کوتاه آموزش تعطیل نیست در لرستان

به گزارش هدا بلاگ، خرم آباد - خبرنگاران - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان از فراخوان فیلم کوتاه با عنوان آموزش تعطیل نیست ویژه معلمان پایه ابتدایی در این استان اطلاع داد.

خبرنگاران فراخوان فیلم کوتاه آموزش تعطیل نیست در لرستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ، رقیه معتمدی روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: در شرایط کنونی که کرونا جامعه را تحت تاثیر قرار داده و مدارس هفته ها تعطیل شده اند اما جریان آموزش نباید تعطیل گردد.

معتمدی اضافه نمود: آموزش دانش آموزان با روش های مختلف از جمله پخش زنده تلویزیونی و ابتکار معلمان و مدارس برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی پیگیری و کوشش شده فرایند تعلیم و تربیت دچار اختلال مستمر نگردد.

وی گفت: در شرایط شیوع کرونا در جامعه اهمیت آموزش مجازی وضرورت فراهم کردن زیرساختهای لازم برای توسعه فرصت آموزش از راه دور و مجازی را دو چندان نموده که در این راستا برای تشویق و ترغیب آموزگاران، جشنواره فیلم کوتاه (آموزش تعطیل نیست) توسط معاونت ابتدایی تدوین شد.

وی توضیح داد: تمامی معلمان دوره ابتدایی استان لرستان می توانند نمونه تدریس مجازی دروس فارسی، ریاضی و علوم به دانش آموزان را در 6 تا 10 دقیقه ضبط و تا دهم اردیبهشت سال جاری ارسال نمایند.

معتمدی گفت: از هر همکار فرهنگی تنها یک فایل ضبط شده قابل اجرا بر روی گوشی یا رایانه پذیرفته می گردد که باید این فایل را به وسیله پیغام رسان بله یا سروش به شماره تلفن 09222833635 ارسال نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 307

به "خبرنگاران فراخوان فیلم کوتاه آموزش تعطیل نیست در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان فیلم کوتاه آموزش تعطیل نیست در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید