خبرنگاران ناشران گیلان برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام نمایند

به گزارش هدا بلاگ، رشت - خبرنگاران - معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از ناشران استان خواست تا فرصت باقیست برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام نمایند.

خبرنگاران ناشران گیلان برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام نمایند

حسین ابراهیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه برگزار می گردد و ناشران تا چهاردهم دی ماه فرصت دارند برای حضور در نمایشگاه یادشده ثبت نام نمایند.

وی گفت : ناشران متقاضی حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران می توانند از تاریخ 10 دی ماه با مراجعه به سایت www.ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی ادامه داد : عضویت ناشران در سامانه پست کتاب به منظور بهره مندی از تخفیف های پست کتاب، ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران الزامی است.

ابراهیمیان گفت : علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام ناشران ، بن نمایشگاه، سرویس های ارسال کتاب و سامانه فروش کتاب می توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره 91009898-021 تماس بگیرند.

وی ادامه داد : شیوه خرید از نمایشگاه و ارسال کتاب ها، نحوه و میزان تخصیص یارانه خرید (بن کتاب) و دیگر اطلاعات مورد احتیاج ناشران و خریداران طی اطلاعیه های بعدی و در اسرع وقت منتشر خواهد شد.

معاون مطبوعاتی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنانش به دو برابر شدن تعداد عناوین کتب منتشر شده در سال 98 نسبت به سال 92 اشاره نمود و اضافه کرد: 899 مورد مجوز نشر طی سال 98 در گیلان صادر شد که در این بخش نیز با توجه به صدور 429 مجوز در سال 92، با رشد بیش از دو برابری روبرو هستیم.

ابراهیمیان یادآور شد: 985 مؤلف شامل 396 زن و 589 مرد در استان فعالیت دارند که نسبت به سال 92 تقریبا سه برابر شده اند.

وی توضیح داد: همچنین، 535 نمایشگاه کتاب طی شش سال گذشته در استان برگزار گردید که بالغ بر یک میلیون 120 هزار نفر از آن ها بازدید کردند؛ برپایی نمایشگاه عظیم کتاب استان طی این سال ها هیچ گاه تعطیل نشده است.

هم اکنون 187 انتشارات دارای مجوز در گیلان وجود دارد که از این تعداد 60 ناشر در سال گذشته فعال بودند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم بهمن ماه امسال برگزار می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2226

به "خبرنگاران ناشران گیلان برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناشران گیلان برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی تهران ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید