خبرنگاران نماینده مردم ماکو به کرونا مبتلا شد

به گزارش هدا بلاگ، ارومیه - خبرنگاران- نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی امروز ، سه شنبه با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از ابتلایش به ویروس کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران نماینده مردم ماکو به کرونا مبتلا شد

محمد علی پور آورده است: به جهت حضور مستمر در صحن علنی و کمیسیون مجلس شورای اسلامی و حضور هفتگی در حوزه انتخابیه و خدمت رسانی به مردم شریف منطقه و حضور در میان مردم، از هفته گذشته علی رغم رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به کرونا مبتلا شده و لاجرم به مدت 14 روز باید موارد ایمنی را رعایت نموده و تحت مراقبت قرار گیرم.

وی اضافه نموده است: در عین حال به جهت مسائل بی شمار موکلان عزیز از فرصت استفاده نموده و همچنان پیگیر مسائل و مسائل مردم می باشم و ضمن عذرخواهی از پیشگاه آنها به دلیل عدم امکان ملاقات حضوری و درخواست دعای خیر همشهریان عزیز اعلام میدارم به محض بهبودی همچنان با قوت هر چه تمام تر به خدمت گذاری خود به فضل الهی ادامه خواهم داد.

پیش از این، وحید جلال زاده نماینده ارومیه و علی زنجانی نماینده نقده و اشنویه در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده بودند.

حوزه انتخابیه ماکو شامل شهرهای ماکو، شوط، پلدشت و چالدران است که در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1304

به "خبرنگاران نماینده مردم ماکو به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مردم ماکو به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید