خبرنگاران نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان

به گزارش هدا بلاگ، اهواز - خبرنگاران - رشد آمار فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان به 2مورد، تامین 25هزار ماسک برای دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دستگاههای خدماتی و لغو نماز آدینه در خوزستان برای پیشگیری ازشیوع کرونا، سرتیتر مهمترین اخبار روز پنجشنبه خوزستان در مورد این ویروس وحشت آفرین بود.

خبرنگاران نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان

تکذیب 18 مورد مثبت جدید کرونا در اهواز

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اعلام 18 مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

معرفی گران فروشان ماسک و مواد ضدعفونی در آبادان به مراجع قضایی

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 2 واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی که ماسک و ژل ضدعفونی کننده را دراین شهرستان به قیمت گران و بیشتر از نرخ قانونی به مردم می فروختند، شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش خبرنگاران هدی مجیری پنجشنبه گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور بعضی فروشندگان از این فضای ملتهب سوء استفاده نموده و ماسک را با قیمت هایی بیش از تعرفه تعیین شده به مصرف کنندگان عرضه کردند که تخلف آنها مورد پیگیری نهاده شد.

80درصد بیماران کرونا با اقدامات ساده مراقبتی درمان می شوند

اهواز - خبرنگاران - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 80 درصد بیماران مبتلا به کرونا با اقدامات ساده حمایتی و مراقبتی درمان می شوند.

به گزارش خبرنگاران دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه چهارشنبه در مصاحبه زنده تلویزیونی گفت: با توجه به تظاهرات بیماران در بازه زمانی، بیمار باید 2 هفته در قرنطینه باشد و درمان با یکسری داروها آغاز می گردد.

استادیوم فولاد پیش از ملاقات مقابل شاهین ضدعفونی و پلمب شد

استادیوم شهدای فولاد در آستانه ملاقات این تیم برابر شاهین بوشهر با نظارت مستقیم مدیرعامل باشگاه، ضدعفونی و پلمب شد.

به گزارش خبرنگاران با اعلام باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان امروز و از ساعت 16 در چارچوب هفته بیستم و یکم لیگ برتر در استادیوم شهدای فولاد به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت.

2 مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در خوزستان تایید شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در کل استان هشت نفر در مجموع به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد تا به امروز 2 مورد فوت ثبت شده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز پنجشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه قرارگاه کرونا در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: روز گذشته آزمایش پنج نفر دیگر علاوه بر سه نفر مثبت اعلام شد که یک نفر آنها فوت شد است و اکنون امار فوتی های کرونا در خوزستان به 2 مورد رسیده است.

ضدعفونی شبانه روزی قطارهای ورودی به ایستگاه راه آهن اهواز

مدیرکل راه آهن جنوب با اشاره به انجام غربالگری تمام مسافران بعد از خروج از قطارهای ورودی، گفت: علاوه بر این به صورت شبانه روزی همه قطارهای وارده به ایستگاه اهواز، ضد عفونی می شوند

آتش نشان های اهواز به جنگ با کرونا رفتند

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشان های اهوازی برای مقابله با ویروس کرونا شب گذشته هسته مرکزی شهر را ضدعفونی نموده و شست و شو دادند.

تست اولیه کرونا یک بیمار 59 ساله در آبادان مثبت اعلام شد

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تست اولیه کرونا ویروس یک زن 59 ساله آبادانی مثبت اعلام شد و با ارسال آزمایشهای تکمیلی این فرد به اهواز ، منتظر نتیجه نهایی از مرکز استان هستیم.

شکرالله سلمان زاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این بیمار اکنون در بیمارستان طالقانی آبادان بستری است وی شرایط عمومی وی خوب است.

تامین 25هزار ماسک برای دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دستگاههای خدماتی

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: ستاد مدیریت بحران استان از ابتدای بروز بیماری کرونا تا به امروز 25 هزار ماسک در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز، کادر درمانی و دستگاه های خدماتی استان قرار داده است.

جلوگیری از فعالیت باشگاه های ورزشی در خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، فعالیت باشگاه های ورزشی استان در مقطع جاری غیرقانونی بوده وباشگاههای متخلف، پلمب می شوند.

افشین حیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پس از هماهنگی با نیروی انتظامی استان، با آن دسته از باشگاه های (آقایان و بانوان) که نسبت به تعطیلی باشگاهشان اقدام نکنند برخورد جدی نموده و باشگاه آنها پلمب خواهد شد.

کرونا نماز آدینه را در خوزستان لغو کرد

شورای سیاستگذاری ائمه آدینه در اطلاعیه ای اظهار داشت در راستای مقابله با ویروس کرونا نماز آدینه 23 استان کشور از جمله خوزستان این هفته برگزار نخواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 245

به "خبرنگاران نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نگاهی به آخرین اخبار کرونا ویروس در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید