خبرنگاران چهار جشنواره فرهنگی خراسان شمالی در فضای مجازی برگزار گردید

به گزارش هدا بلاگ، بجنورد - خبرنگاران - معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در 9 ماه سال جاری چهار جشنواره و برنامه مهم فرهنگی با توجه به شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در استان برگزار گردید که مورد استقبال اقشار مختلف جامعه نهاده شد.

خبرنگاران چهار جشنواره فرهنگی خراسان شمالی در فضای مجازی برگزار گردید

رضا رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه ها و جشنواره های فرهنگی در این استان به سمت فضای مجازی راهنمایی شده است.

وی اضافه نمود: در امسال برنامه های بزرگداشت روز صنعت چاپ و تقدیر از 15 نفر فعال این حوزه، جشنواره شعر و ادب فارسی، برنامه های روز خبرنگار، هفته کتاب، جشنواره سوگواره شعر عاشورا و جشنواره روستاها و عشایر در بستر فضای مجازی برگزار گردید.

وی در ادامه گفت: همچنین پنج نمایشگاه کتاب به صورت مجازی برگزار گردید که از این تعداد 2 نمایشگاه در هفته کتاب و کتابخوانی بود.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: جشنواره شعر فجر استان همزمان با دهه فجر نیز برگزار می گردد.

وی گفت: شب های شعر استان به مناسبت های مختلف به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل از طرح های پژوهشی در حوزه فرهنگ مردم خراسان حمایت می نماید اضافه نمود: در امسال نیز با هدف حمایت از ناشران و نویسندگان، حدود یک میلیارد ریال خرید کتاب صورت گرفته است که این میزان در پارسال به ارزش 670 میلیون ریال بوده است.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی با قومیت های کرمانج، ترک، تات، ترکمن و بلوچ در شمال شرق کشور واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2198

به "خبرنگاران چهار جشنواره فرهنگی خراسان شمالی در فضای مجازی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار جشنواره فرهنگی خراسان شمالی در فضای مجازی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید