دستگیری 82 محتکر طی هفته گذشته

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت مالی ناجا از کشف بیش از 2 میلیون عدد کالای بهداشتی به همراه بیش از 21 هزار لیتر ضدعفونی کننده و دستگیری 82 محتکر طی هفته گذشته در کشور اطلاع داد.

دستگیری 82 محتکر طی هفته گذشته

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا، سرکشی از اصناف و کنترل انبارها و اجرای طرح تشدید مقابله و مبارزه با احتکار و قاچاق اقلام بهداشتی و پزشکی مورد احتیاج مردم همچنان به صورت روزانه در سطح کشور در دستور کار پلیس امنیت مالی قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: طی هفته گذشته کارآگاهان پلیس امنیت مالی 70 انبار و مرکز پخش متخلف کالاهای بهداشتی و پزشکی را شناسایی و در بازدید از این مراکز بیش از 2 میلیون عدد انواع ماسک و دستکش به همراه بیش از 21 هزار لیتر انواع ضد عفونی کننده و مواد شوینده و بیش از 8 تن پودر لباسشویی کشف و مراکز مذکور را پلمب کردند.

رئیس پلیس امنیت مالی ناجا توضیح داد: در این رابطه 25 خودرو توقیف و 82 متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده، کالاهای مکشوفه تحویل دانشگاه های علوم پزشکی استان های محل کشف، و متهمان نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار مقیمی ضمن تقدیر و تشکر از مردم و اصناف در همکاری خوب با پلیس، از هموطنان خواست در صورت مشاهده تخلفات (قاچاق کالا و احتکار) موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش دهند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2207

به "دستگیری 82 محتکر طی هفته گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 82 محتکر طی هفته گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید