رئال مادرید هافبک برزیلی اش را به دورتموند قرض داد

به گزارش هدا بلاگ، تیم فوتبال رئال مادرید هافبک جوان خود را برای دو فصل راهی بوندس لیگا کرد تا در آنجا فرصت بیشتری برای بازی و کسب تجربه به دست آورد.

رئال مادرید هافبک برزیلی اش را به دورتموند قرض داد

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، باشگاه رئال مادرید رینیر ژسوس کاروالیو را برای دو فصل به تیم فوتبال بوروسیا دورتموند قرض داد.

این باشگاه امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود اعلام نمود بازیکن 18 ساله ای را که سال جاری از تیم فلامنگوی برزیل خرید به بوندس لیگا می رود تا تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر لوسین فاوره شروع کند.

رینیر محصول آموزشگاه باشگاه واسکوداگامای برزیل است سابقه بازی در تیم های جوانان بوتافوگو و فلومیننزه را هم دارد. او ماه ژانویه سال جاری با قراردادی 26 میلیون یورویی به رئال مادرید کاستیا (تیم دوم باشگاه رئال مادرید) ملحق شد اما تنها سه بازی برای این تیم انجام داده و البته در آنها 2 گل زد.

رینیر پس از اشرف حکیمی دومین بازیکنی است که در دو سال اخیر به صورت قرضی از رئال مادرید راهی دورتموند می گردد. حکیمی در انتها فصل گذشته بوندس لیگا و انتها حضور قرضی اش در دورتموند، به صورت قطعی به اینتر پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1029

به "رئال مادرید هافبک برزیلی اش را به دورتموند قرض داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید هافبک برزیلی اش را به دورتموند قرض داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید