رابط کاربری MIUI 12 شیائومی احتمالا آخر این ماه رونمایی می گردد

به گزارش هدا بلاگ، اخیرا شایعات در رابطه با رابط کاربری MIUI 12 شیائومی زیاد شده و حتی بعضی از تغییراتی که قرار است روی آن ایجاد گردد نظیر MiSetttings و تم MIUI توسط خود شرکت منتشر شد. این شایعات به نظر می رسد که قرار نیست سرانجام یابند و به همین دلیل یک خبر دیگر منتشر شد که ادعا می نماید رابط کاربری جدید شیائومی در روز آخر ماه آوریل رونمایی می گردد.

رابط کاربری MIUI 12 شیائومی احتمالا آخر این ماه رونمایی می گردد

شیائومی در سال 2010 کار خود را به عنوان یک شرکت طراح نرم افزار شروع کرد و MIUI نیز یکی از پوسته های این شرکت برای اندروید به حساب می آمد. یک سال بعد، شیائومی رسما وارد ساخت گوشی های هوشمند شد و همینطور بعد از گذشت سال ها به طراحی دیگر محصولات روی آورد. رونمایی از MIUI 12 همزمان با سالگرد 10 سالگی این رابط کاربری است و بنابراین کاربرانی که می توانند آن را دریافت نمایند انتظار تغییرات گسترده ای دارند.

در ماه ژانویه امسال، شیائومی وجود رابط کاربری جدید خود را تایید کرد ولی جزئیات بیشتری در رابطه با آن در اختیار کاربران قرار نداد. با گذشت زمان اما خبرهای بیشتری در رابطه با MIUI 12 و نقشه های شیائومی در رابطه با آن منتشر شد؛ در خصوص تاریخ احتمالی عرضه این رابط کاربری شنیدیم، خبرهایی در رابطه با توقف توسعه نسخه بتای MIUI 11، لیست گوشی های مشمول دریافت MIUI 12، تغییرات این رابط کاربری و بسیاری از چیزهای دیگر منتشر شد و به طور کلی بازار شایعات در رابطه با آن تا کنون بسیار داغ بوده.

شایعات از جایی شروع شد که یکی از موسسه های افشاگر معروف چینی با نام Digital Chat Station در ویبو، اسکرین شاتی را منتشر کرد که به نظر می رسید از برنامه Mi Community باشد. در تصویر زیر که البته به زبان چینی است می توانیم ببینیم که یک بخش مجزا برای MIUI 12 وجود دارد و زیر آن نوشته ثبت نام برای MIUI تا 11 روز دیگر شروع خواهد شد. بنابراین با توجه به این تصویر ثبت نام برای هرچیزی که شیائومی قرار است برای MIUI عرضه کند تا 10 روز (12 اردیبهشت) دیگر انجام می گردد و این یعنی آخر ماه آوریل یا نهایتا اول ماه مه.

لیست گوشی های شیائومی که رابط کاربری MIUI 12 را دریافت می نمایند لو رفت

علاوه بر این ها یکی از کاربران ویبو با نام کاربری Geek-Cao@ پستی را از این رابط کاربری منتشر کرد به همراه این متن که MIUI 12 قرار است 27 یا 28 آوریل عرضه گردد که البته Li Chuangqi، مدیر ارشد محصولات شیائومی آن را تکذیب کرد. البته این شخص اکنون پست خود را پاک نموده تا ما در حال حاضر با گفته های Digital Chat Station پیش برویم چون مستقیما به وسیله برنامه Mi Community منتشر شده و می توان به آن اعتماد کرد.

همچنین، با توجه به گفته های رسانه چینی، انتشار رسمی MIUI 12 همزمان خواهد بود با عرضه گوشی های سری ردمی نوت 9 در چین. این گوشی قرار است از اینترنت 5G و پردازنده مدیاتک Dimensity 800 بهره ببرد که به نظر می رسد در گوشی چینی تازه معرفی شده Oppo A92S نیز مورد استفاده قرار گرفته. این پردازنده از مودم داخلی بهره می برد و بنابراین می توان گفت هر محصولی که به آن مجهز شده از اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهد نمود.

ایربادز ردمی Air Dots S با قیمت 14 دلار رسما وارد بازار شد

منبع: gizmochina

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 504

به "رابط کاربری MIUI 12 شیائومی احتمالا آخر این ماه رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابط کاربری MIUI 12 شیائومی احتمالا آخر این ماه رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید