راه های آذربایجان شرقی مه آلود و لغزنده است

به گزارش هدا بلاگ، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: به علت بارش باران و برف، راه های استان همراه با مه غلیظ و لغزنده است.

راه های آذربایجان شرقی مه آلود و لغزنده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، غلامرضا رسول زاده، یکشنبه 17 آذر افزود: بارش باران و برف از شب گذشته در تمامی راه های آذربایجان شرقی شروع شده و هم اکنون نیز ادامه دارد و پدیده مه نیز موجب کاهش دید رانندگان شده است.

وی از رانندگان خواست در هنگام نزدیکی به مه چراغ های خودرو را روشن نموده و با نور پایین، سرعت مطمئنه و با رعایت احتیاط رانندگی نمایند و از مسافرت های غیرضروری خودداری نمایند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه هم اکنون همه راه های استان باز بوده و تردد در آن ها بدون هیچ مسئله ای در جریان است، گفت: عوامل راهداری با استقرار در راهدارخانه ها آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

رسول زاده، ادامه داد: رانندگان در فصل زمستان برای تردد در راه های استان خودروی خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و وسایل گرمایشی مجهز نمایند.

وی یادآوری کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده ها در زمان بارش، رانندگان سرعت مطمئن را رعایت و قبل از رسیدن به گردنه ها، سرپیچ ها و قوس ها سرعت خودروی خود را کم نموده و از رانندگی با شتاب خودداری نمایند.

آذربایجان شرقی دارای 142 دهستان و 2 هزار و 706 روستا بوده و حدود یک میلیون و 145 هزار و 442 نفر در این روستاها سکونت دارند.

این استان دارای 235 کیلومتر آزاد راه، 453 کیلومتر بزرگراه، 922 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 75 کیلومتر راه فرعی و 10 هزار و 441 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 102

به "راه های آذربایجان شرقی مه آلود و لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های آذربایجان شرقی مه آلود و لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید