رشد 80 درصدی اجاره در پردیس و پرند ، درصد افزایش اجاره در اطراف تهران

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با توجه به قیمت مسکن در شهرهای اطراف تهران و نرخ اجاره آپارتمان در آن شهرها فهرستی از میانه قیمت اجاره مسکن در بعضی از شهرهای اطراف تهران به همراه درصد افزایش اجاره در یک سال گذشته به دست آمده است.

رشد 80 درصدی اجاره در پردیس و پرند ، درصد افزایش اجاره در اطراف تهران

با توجه به قیمت ها و درصد افزایش قیمت سالانه، شهرهای پردیس و پرند با 80 درصد افزایش اجاره در یک سال گذشته بالاترین درصد افزایش نرخ اجاره را ثبت کردند. بعلاوه شهرهای ورامین و پاکدشت با افزایش حدودی 78 درصد نرخ اجاره در یک سال گذشته درصد افزایش قیمت زیادی را پشت سر گذاشتند.

نکته قابل توجه در این شهرها کاهش نرخ اجاره ورامین، پاکدشت و پرند از شهریور 1400 تا مهر 1400 کاهش قیمت داشتند.

بر اساس آگاهی های دیوار، اجاره ماهانه آپارتمان 80 متری در شهرهای قرچک و لواسان از مهر 99 تا مهر 1400 حدود 65 درصد افزایش یافته است.

شهریار و فشم شهرهای هستند که در یک سال گذشته حدود 57 درصد افزایش اجاره را ثبت کردند. بعلاوه شهر قدس با افزایش نرخ اجاره 52 درصد همراه بوده است.

در بین شهرهای جدول زیر شهرهای بومهن، رباط کریم و رودهن در یک سال گذشته کم ترین نرخ افزایش اجاره آپارتمان را ثبت نموده اند. درصد افزایش اجاره در شهر بومهن که کم ترین درصد افزایش را داشته است 33 درصد افزایش یافته است.

در جدول زیر میانه نرخ اجاره آپارتمان در بعضی از شهرهای اطراف تهران را به همراه درصد افزایش اجاره ماهانه و سالانه را مشاهده می کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3304

به "رشد 80 درصدی اجاره در پردیس و پرند ، درصد افزایش اجاره در اطراف تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 80 درصدی اجاره در پردیس و پرند ، درصد افزایش اجاره در اطراف تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید