رونمایی از تویوتا یاریس در لباس مزدا 2 نو!

به گزارش هدا بلاگ، در حالی که نسل قبلی تویوتا یاریس که در آمریکای شمالی فروخته می شد، اساساً یک مزدا 2 تغییر یافته بود، اکنون اتفاقی مشابه، اما به صورت برعکس در اروپا اتفاق افتاده است. با تایید شایعات مربوط به حدود یک سال پیش و اعتبار بخشیدن به تصاویر جاسوسی اخیر، نسل چهارم مزدا 2 به عنوان یک یاریس با آرم های مزدا در قاره کهن معرفی گردید.

رونمایی از تویوتا یاریس در لباس مزدا 2 نو!

به گزارش خبرنگاران، پیوند بین دو خودروساز ژاپنی تویوتا و مزدا، به برند اخیر این امکان را می دهد تا اولین خودروی هیبریدی کامل خود را در اروپا راه اندازی کند. مزدا 2 نو 2022 قرار است با پیوستن به چندین خودروی هیبریدی میانه، قبل از ورود خانواده نوی از PHEV ها که قرار است از سال 2023 عرضه شوند، به بازار اروپا راه یابد. این خودرو از یک موتور ترکیبی سه سیلندر با یک موتور الکتریکی بهره می برد که به لطف بسته باتری خود 79 اسب بخار (59 کیلووات) فراوری می نماید.

موتور الکتریکی این خودرو با یک موتور سه سیلندر بنزینی تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر و 91 اسب بخار (68 کیلووات) کار می نماید. با ترکیب این دو، مزدا 2 نو می تواند 114 اسب بخار (85 کیلووات) قدرت فراوری کند که بیشتر از چیزی است که در یک هاچ بک کوچک شهر محور احتیاج دارید. پانچ برقی به دریچه بخش B یاری می نماید تا در 9.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد و حداکثر سرعت آن 109 مایل در ساعت (175 کیلومتر در ساعت) باشد.

بسته به مقدار چرخ ها (15 یا 16 اینچ)، هیبریدی 2 در چرخه ترکیبی WLTP تا 3.8 لیتر (61.9 مایل در هر گالن) مصرف می نماید و در ارزان ترین پیکربندی خود فقط 87 گرم آلایندگی در کیلومتر ساطع می نماید. از آنجایی که این خودرو خود شارژ است، پیشرانه هیبریدی آن همه کار ها را انجام می دهد و می داند که چگونه خروجی را توزیع کند تا تعادل کاملی بین مصرف سوخت و عملکرد ایجاد کند.

به گزارش خبرنگاران، مزدا، یاریس نو خود را با سه تیپ تریم Hybrid Pure، Hybrid Agile و Hybrid Select به فروش خواهد رساند. ظرفیت بار 286 لیتری و فاصله بین دو محور 2560 میلی متری به وضوح با تویوتا یاریس یکسان است. مزدا 2 نو نیز مانند خودروی تویوتا یاریس اصلی و یاریس کراس، دارای امتیاز پنج ستاره یورو NCAP است. این خودرو قرار است از بهار سال 2022 در بازار های اروپا به فروش برسد.

تصاویر مزدا 2 نو 2022

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3460

به "رونمایی از تویوتا یاریس در لباس مزدا 2 نو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از تویوتا یاریس در لباس مزدا 2 نو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید