رویداد استارتاپی از ایده تا کسب و کار در سمنان برگزار شد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/سمنان رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان از برگزاری رویداد استارتاپی از ایده تا کسب و کار در استان سمنان خبر داد.

رویداد استارتاپی از ایده تا کسب و کار در سمنان برگزار شد

علی منصفی راد در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: این رویداد استارتاپی در قالب سه کارگاه مجازی شامل ایده پردازی و اعتبار سنجی و طراحی کسب و کار در روزهای 4 و 5 دی ماه برگزار گشت و همچنین کارگاه طراحی اپلیکیشن موبایل نیز در روز 11 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد و کارگاه های مجازی با همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مرکز نوآوری و شکوفایی طراحی اپلیکیشن موبایل مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان برگزار گشت و بیش از 80 نفر در این رویداد استارتاپی شرکت کردند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان ادامه داد: آشنایی با مفاهیم استارتاپی و کارآفرینی، آشنایی با تکنیک های ایده پردازی، آشنایی با مفهوم و تکنینک های اعتبار سنجی ایده و آموزش مبانی تیم سازی در استارتاپ ها از جمله اهداف و محورهای برگزاری این رویداد استارتاپی بود.

منصفی راد اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت در رویدادهای بزرگ استارتاپی و حضور در کارگاه های مجازی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33334170 و یا 33337279 مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان واقع در بلوار قائم - بلوار دانشجو تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2178

به "رویداد استارتاپی از ایده تا کسب و کار در سمنان برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استارتاپی از ایده تا کسب و کار در سمنان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید