زالی: تمدید محدودیت ها تا اواسط شهریور لازم است

به گزارش هدا بلاگ، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران بر ضرورت استمرار تمدید محدودیت های تردد خصوصا در حوزه کارمندی تاکید نمود و گفت: بنظر می رسد تمدید محدودیت ها و استفاده از فضای دورکاری حداقل تا اواسط شهریور ضروری باشد.

زالی: تمدید محدودیت ها تا اواسط شهریور لازم است

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علیرضا زالی اضافه نمودکه استان تهران کماکان به لحاظ شیوع کرونا در شرایط قرمز است.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به افت محسوس تعداد مراجعان سرپایی مشکوک یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی اشاره و از کاهش 11 درصدی در این بخش اطلاع داد.

وی به همجواری استان البرز با تهران از شرایط هشدار و شرایط قرمز این استان اشاره نمود و ادامه داد: طبیعتا به دلیل تراکتش این استانها شیوع کرونا (corona) در هفته های پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران گفت: در 24 ساعتی که گذشت تعداد بیماران جدیدی که در بیمارستانهای استان تهران با تشخیص کرونا بستری شده اند در بخش های عادی 402 بیمار و در بخش های ویژه به 133 بیمار رسیده است.

زالی اضافه نمود: سهم مراجعان جدید سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی با تشخیص کووید 19 که احتیاج به بستری داشته اند 8.4 دهم درصد بوده و از این تعداد سهم افرادی که احتیاج به بستری در بخش آی سی یو داشته اند نیز 24 درصد گزارش شده است.

وی تاکید نمود: این آمار در مقایسه با هفته گذشته بیانگر این است که مجموعا کاهش هفت درصدی در مبتلایان کرونایی را شاهد بوده ایم.

زالی با اشاره به افت محسوس مراجعان سرپایی مشکوک و یا مبتلا به کرونا به مراکز بهداشتی از کاهش 11 درصدی در این بخش اطلاع داد.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به برگزاری آزمون های کنکور 99 اشاره نمود و گفت که سازمان مدیریت پسماندشهری با همراهی سازمان آتش نشانی، آمادگی کامل خود را با هدف اجرای فرآیندهای ضدعفونی مراکز برگزاری آزمون ها اعلام نموده اند تا سلامت داوطلبان در بالاترین سطح تضمین گردد.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1357

به "زالی: تمدید محدودیت ها تا اواسط شهریور لازم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زالی: تمدید محدودیت ها تا اواسط شهریور لازم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید