سامان دهی اردوگاه تفریحی و گردشگری خورشید در یاسوج

به گزارش هدا بلاگ، در سومین نشست کارگروه برطرف موانع سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی اردوگاه تفریحی و گردشگری خورشید در یاسوج تاکید شد.

سامان دهی اردوگاه تفریحی و گردشگری خورشید در یاسوج

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان روز شنبه 21 تیرماه در این نشست گفت: ساماندهی و افزایش زیر ساخت های گردشگری در اردوگاهای تفریحی و رفاهی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه همه مسئولان استان است.

محمد حسین زاده با اشاره به اینکه صنعت گردشگری از جمله نخستین مشاغلی است که با وقوع کرونا بیشترین آسیب را دید اظهار کرد: بانک های استان حوزه گردشگری را در بازپرداخت تسهیلات سرمایه گذارن حمایت نمایند.

او مطرح نمود: به دلیل تعطیلی مراکز گردشگری در این ایام بازپرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاران به یک مشکل عظیم تبدیل شده است.

عضو کارگروه برطرف موانع سرمایه گذاری در استان توضیح داد: تکمیل طرح های نیمه تمام در حوزه گردشگری از مهم ترین برنامه های این اداره کل در سال 99 است.

حسین زاده بیان نمود: تکمیل و بهره برداری دو پروژه عظیم سرمایه گذاری پارک آبی و تله کابین مرکز استان همچنان نیازمند تامین اعتبار است که حمایت بانک های استان برای پرداخت تسهیلات را می پذیرد.

این نشست با حضور مسئولان استانداری استان،نماینده بانک های استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی و معاون گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به میزبانی این اداره کل برگزار گردید.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1139

به "سامان دهی اردوگاه تفریحی و گردشگری خورشید در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان دهی اردوگاه تفریحی و گردشگری خورشید در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید