شاه کرمی: خدمت به ژیمناستیک افتخار است، خواستم اثر مثبتی بگذارم

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سالن ژیمناستیک پهلوان جباری که مدتی است به علت فرسودگی غیر قابل استفاده بود طی چهل روز تعمیر شده و آماده بهره برداری است. حدود 1/5 سال است که این سالن به علت فرسودگی از طریق سازمان بهداشت پلمب شده بود.

شاه کرمی: خدمت به ژیمناستیک افتخار است، خواستم اثر مثبتی بگذارم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ دیزل بیشتر بدانید.

این سالن دارای شش وسیله ژیمناستیک و چهار وسیله بانوان است.

شاه کرمی: ژیمناستیک مرکز نیاز به یک فرد دلسوز دارد

رضا شاه کرمی سرپرست هیأت ژیمناستیک استان تهران و مدیر تیم ملی جوانان گفت: سالن ژیمناستیک پهلوان جباری در 20 سال به این وضع افتاد و در چهل روز تعمیر شد. می خواهم از دوران سرپرستی من به خوبی یاد شود. تعمیر پیست، نوسازی بافت فرسوده، تعمیر تجهیزات و با هزینه یک پنجم برآورد شده در سال 98 تعمیر شد. با هزینه ای زیر 200 میلیون تومان این سالن را تجهیز کردیم. ژیمناستیک تهران هم کمک مالی و هم منابع انسانی نیاز دارد. ژیمناستیک مرکز نیاز به یک فرد دلسوز دارد.

وی با اشاره به مدیریت فدراسیون ژیمناستیک گفت: 11 مدال ژیمناستیک 9 مدال به دوران مدیریت اینچه درگاهی اختصاص دارد و فدراسیون جهانی از او بعنوان یک مدیر برتر از او تقدیر کردند و انتظار نداشتیم که ایشان رد صلاحیت شوند.

وی اضافه کرد: در ژیمناستیک پدرخواندگی ریشه طولانی دارد ولی نوبت را باید به جوان هایی داد که شاید خلاقیت بیشتری دارند. کسانی که حاضرند از مال خودشان برای پیشرفت ورزش بگذرند. ژیمناستیک ورزش پایه است و تغییر در ژیمناستیک یعنی تغییر در همه ورزش ها.

سرپرست هیأت ژیمناستیک استان تهران ادامه داد: در مدیریت فدراسیون ای کاش به جای اینکه به تخریب همدیگر بپردازیم عادلانه تحلیل می کردیم و کاری را که حالا به ما سپرده شده است به درستی انجام می دادیم. بعضی اشخاص سال ها فرصت خدمت داشتند ولی کاری که انجام دادند خدمت نبود. برای من به شخصه خدمت به ژیمناستیک افتخار است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3038

به "شاه کرمی: خدمت به ژیمناستیک افتخار است، خواستم اثر مثبتی بگذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه کرمی: خدمت به ژیمناستیک افتخار است، خواستم اثر مثبتی بگذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید