شگردهای سارقان برای سرقت خودروهای زنان

به گزارش هدا بلاگ، خانم ها راننده های خوبی هستند!؟ در درستی این جمله که شکی نیست! اما قبول کنید که تعداد معدودی از آنها- تاکید می کنیم فقط تعداد معدودی از آنها- در پارک کردن ماشینشان مشکل دارند!

شگردهای سارقان برای سرقت خودروهای زنان

به گزارش خبرنگاران، اگر از قضای روزگار شما جزو این تعداد اندک هستید، این خبر را تا خاتمه بخوانید؛ شاید انگیزه های قوی تری برای شرکت مجدد در کلاس های آموزش رانندگی پیدا کردید! ماموارن کلانتری 101 تجریش طی هفته گذشته با یک مورد عجیب سرقت خودرو روبرو شدند؛ سرقتی که در آن آقای سارق جوان با یک شگرد عجیب اتومبیل خانم های محترم را می سارقید.

اولین شاکی این پرونده دختر 26 ساله ای بود که به قاضی رضوانفر، رئیس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27تهران گفت: مثل همواره از محل کارم در خیابان گاندی خارج شدم و به سمت ماشینم رفتم و داخل آن نشستم اما هنوزکمربند ایمنی را نبسته بودم که یکدفعه پسر جوانی در سمت مقابل را باز کرد و بعد از نشستن داخل خودرو با تهدید چاقو من را پیاده کرد و ماشین را با خودش برد!.

پس از این زن جوان، یک زن میانسال هم به ماموران پلیس مراجعه کرد و مدعی شد زمانی که قصد پارک کردن ماشینش را مقابل در خانه داشته، مرد جوانی به او مراجعه نموده و به دلیل کوچکی جای پارک پیشنهاد نموده که به این خانم یاری کند و پشت فرمان بنشیند و عملیات پارک را با پیروزیت به انتها برساند. اما این پیشنهاد درظاهر جوانمردانه مرد جوان که با استقبال خانم میانسال روبرو شده بود، عاقبت خوشی درپی نداشت؛ وقتی از ماشینم پیاده شدم و کلید را به این پسر جوان دادم، در یک لحظه ماشینم را سارقید و فرار کرد!.

به این ترتیب ماموران پایگاه یکم موظف شدند که منطقه استحفاظی خود را برای پیداکردن این سارق زیر نظر بگیرند. گشتزنی ماموران پلیس خیلی زود نتیجه داد و آنها پیروز شدند، با توجه به خصوصیات ظاهری سارق جوان که از شاکیان پرونده به دست آمده بود سارق 20 ساله ماشین های منطقه شمالی تهران به دام افتاد تا خانم های راننده این منطقه نفس راحتی بکشند!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3680

به "شگردهای سارقان برای سرقت خودروهای زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگردهای سارقان برای سرقت خودروهای زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید