صیادمنش: در این مقطع نمی توانم به تمرینات تیم امید ملحق شوم

به گزارش هدا بلاگ، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال امید ایران گفت که در مقطع فعلی نمی تواند به اردوی پیش روی این تیم اضافه گردد.

صیادمنش: در این مقطع نمی توانم به تمرینات تیم امید ملحق شوم

از وبلاگ شامران دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، اللهیار صیادمنش جهت انجام برخى امور ادارى، سفرى به تهران داشت و روز گذشته (چهارشنبه) به استانبول بازگشت.

مهاجم تیم فوتبال امید ایران در مورد شرایط خودش پیش از شروع اردوى این تیم گفت: بازى هاى ما همچنان ادامه دارد و طبیعتاً در این مقطع نمى توانم به تمرینات تیم در اردوى تهران ملحق شوم. طبق آخرین خبرى که دارم، فدراسیون با باشگاه استانبول اسپور مذاکره نموده و در انتظار پاسخ مکتوب هستند، البته به صورت شفاهى با من صحبت کردند که اعلام کردم دوست دارم کنار تیم باشم و فکر مى کنم همکارى لازم انجام مى گردد. بر این اساس انشاءلله مستقیماً راهى تایلند مى شوم تا تیم را همراهى کنم.

صیادمنش همچنین در مورد شرایط اردوهاى پیش روى تیم امید گفت: تا جایى که من مى دانم، مهدی مهدى خانى و یونس دلفى هم کوشش مى نمایند در اردوى قطر حضور داشته باشند. انشاءلله بازیکنان لیگ هم در تهران وارد اردو مى شوند و امیدوارم من تنها غایب این اردو باشم. هرچند دوست داشتم در همین اردو هم حضور داشته باشم، اما شرایط بازى ها اجازه نمى دهد. خوشبختانه در سفر اندونزى، تیم امید را همراهى کردم و مثل همه بچه ها، انگیزه زیادى براى حضور در مسابقات نهایى دارم.

وى در انتها گفت:تیم المپیک از بازیکنانى تشکیل شده که به جام جهانى نوجوانان و جوانان صعود نموده اند و همه بچه ها تجربیات خوبى دارند. این تیم مى تواند نمایش شایسته اى در تایلند داشته باشد و بسیارى از همین بچه ها در آینده نزدیک، ترکیب تیم ملى را شکل مى دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 118

به "صیادمنش: در این مقطع نمی توانم به تمرینات تیم امید ملحق شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: در این مقطع نمی توانم به تمرینات تیم امید ملحق شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید