ضرورت تغییر اساسنامه جمعیت هلال احمر

به گزارش هدا بلاگ، کولیوند گفت: مباحثی در اساسنامه وجود دارد که در زمانی مطرح بوده، اما حالا حذف شده و به جای آن کار های جدیدی وجود دارد که نیاز است انجام شود.

ضرورت تغییر اساسنامه جمعیت هلال احمر

پیرحسین کولیوند درباره اینکه آیا قرار است در اساسنامه جمعیت هلال احمر تغییراتی ایجاد شود یا خیر گفت: در خصوص بحث اساسنامه جمعیت هلال احمر این مورد مطرح شده که باید به روز شود و لازم است برخی از بند های آن تغییر کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مباحثی در اساسنامه وجود دارد که زمانی مطرح بوده، اما حالا حذف شده و به جای آن کار های جدیدی وجود دارد که نیاز است انجام شود.

رئیس جمعیت هلال احمر اظهار کرد: تیمی تخصصی را برای این کار اختصاص دادیم و بند هایی که نیاز به اصلاح دارد را پیشنهاد می کنیم تا از طریق مبادی قانونی انجام شود؛ کنندگان محترم مجلس نیز به این واقف هستند و در این خصوص کمک می کنند. در این زمینه قول داده شده که در همین مجلس اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در خصوص توجه بیشتر به هلال احمر در برنامه هفتم توسعه نیز اظهار کرد: نمی توانیم از هلال احمر غافل باشیم و در این خصوص جلساتی برگزار شده است و پیشنهادات خود را برای بودجه سال 1402 و همچنین برای برنامه هفتم توسعه را آماده کردیم.

خبرنگاران اجتماعی رفاه و تعاون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3583

به "ضرورت تغییر اساسنامه جمعیت هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تغییر اساسنامه جمعیت هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید