طرح آزمایشی زون بندی شهر هوشمند در مونیخ در ساختمان های Connex به اجرا در می آید

به گزارش هدا بلاگ، طرح آزمایشی زون بندی شهر هوشمند در مونیخ در ساختمان های Connex به اجرا در می آید و از سرویس های AI مبتنی بر بلاکچین چندعامله برای بهینه سازی استفاده از فضاهای پارکینگ خالی در شرکت های مستغلات تجاری در مرکز شهر برای کاهش ردپای کربن در شهر استفاده خواهد نمود.

طرح آزمایشی زون بندی شهر هوشمند در مونیخ در ساختمان های Connex به اجرا در می آید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایتنا،شرکت های Fetch.ai و Datarella پیش بینی نموده اند که پیاده سازی انبوه زیرساخت شهر هوشمند مونیخ انتشار CO2 را تا 34000 تن در سال کاهش خواهد داد.

بلاک چین می تواند برای تمرکز زدایی از الگوریتم های یادگیری یکپارچه استفاده گردد تا مزایای یادگیری ماشین جمعی در میان مالکان متعدد داده ها به اشتراک گذاشته گردد. و، در مونیخ، بلاکچین به کسانی که مداما در رفت و آمد هستند برای یافتن یک فضای پارکینگ یاری می نماید.

Fetch.ai، لابراتوار هوش مصنوعی مستقر در بریتانیا، سرگرم ساخت یک شبکه یادگیری ماشین غیرمتمرکز برای زیرساخت های هوشمند است.

این شرکت، با همکاری Datarella (شرکت آلمانی فراهم آورنده راهکارهای بلاکچین سازمانی)، پیاده سازی طرح آزمایشی زیرساخت شهر هوشمند در شهر مونیخ آلمان را اعلام نموده است.

طرح آزمایشی زون بندی شهر هوشمند در مونیخ، موسوم به M-Zone، در ساختمانهای Connex به اجرا در می آید و از سرویس های AI مبتنی بر بلاک چین چندعامله برای بهینه سازی منابع پارکینگ در شرکت های مستغلات تجاری در مرکز شهر برای کاهش ردپای کربن شهر استفاده خواهد نمود.

در یک شهر هوشمند، به جای اینکه در یک محوطه پارکینگ به امید یافتن یک جای خالی به جستجو بپردازید، یک عامل خودمختار درون خودرویتان جستجو و ارتباط برقرار کردن با عوامل پارکینگ مجور را برای یافتن نزدیکترین فضای در دسترس در مقصد مورد نظر شما را انجام خواهد داد، و آن محل را رزرو می نماید و سپس شما را به سمت آن راهنمایی می نماید.

وقتی بعدا مجددا به خودرویتان مراجعه کنید و قصد خروج از پارکینگ را داشته باشید، عامل خودرویتان مقدمات خروج از پارکینگ را فراهم می آورد، هزینه ای که باید بپردازید را حساب می نماید و پرداخت را انجام می دهد، تا به این ترتیب وقتتان برای امور مربوط به بلیت پارکینگ تلف نگردد.

عامل های مالی خودمختار (AEAهای) Fetch.ai از زیرساخت شهر هوشمند در مونیخ به وسیله اپلیکیشنی پشتیبانی خواهند کرد که در آن به طور خودمختار بر سر قیمت فضاهای پارکینگ بین دارندگان این فضاها و کسانی که به دنبال آن می گردند مذاکره می نمایند.

قیمت مورد نظر در توکن های مبتنی بر بلاک چین بر روی پلتفرم های قرارداد هوشمندی مانند اتریوم میزبانی می شوند.

کاربران می توانند پاداشهایی بر حسب ارز دیجیتال دریافت نمایند اگر فضاهای پارکینگ کم طرفدارتر را انتخاب نمایند (یا در بعضی از روزها اصلا از پارکینگ Connex استفاده ننمایند). Carpark AEA سطوح پاداش را بر مبنای حداکثرسازی استفاده از منابع مشخص می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2015

به "طرح آزمایشی زون بندی شهر هوشمند در مونیخ در ساختمان های Connex به اجرا در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح آزمایشی زون بندی شهر هوشمند در مونیخ در ساختمان های Connex به اجرا در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید