عکس، شروع مذاکرات رسمی با مهدی طارمی ، قرارداد بلندمدت در انتظار ستاره ایرانی پورتو

به گزارش هدا بلاگ، چندی پیش بود که روزنامه آبولا از کوشش آرسنال در این زمستان برای خرید طارمی اطلاع داد و اوجوگو نیز نوشت برای اینکه پورتو بتواند طارمی را از چنگال کوسه ها حفظ کند، در پی تمدید قرارداد اوست.

عکس، شروع مذاکرات رسمی با مهدی طارمی ، قرارداد بلندمدت در انتظار ستاره ایرانی پورتو

به گزارش خبرنگاران عملکرد مهدی طارمی در لباس پورتو، فراتر از حد انتظار بوده است. مهاجم ایرانی از زمان پیوستن به این تیم و طی حضور در 111 بازی، روی 102 گل تیمش نقش مستقیم داشته و در فصل تازه نیز در لباس اژدها درخشان ظاهر شده است.

مهاجم ایرانی پورتو در این فصل و طی حضور در پانزده ملاقات برای پورتو، پیروز به زدن یازده گل شده و هفت مرتبه نیز پاس گل داده است. او سه شب پیش و در جریان ملاقات برابر بروژ در لیگ قهرمانان فوق العاده ظاهر شد و ضمن به ثمر رساندن 2 گل، پایه گذار یک گل دیگر تیمش بود.

پیش از آن بازی بود که روزنامه اوجوگو پرتغال در مطلبی به کوشش های پورتو برای تمدید قرارداد ستاره ایرانی اطلاع داده بود. طارمی تا سال 2024 با اژدها قرارداد دارد و کارنامه پر بار این بازیکن سبب شده تا مدیران باشگاه در پی حفظ او باشند.

چندی پیش بود که روزنامه آبولا از کوشش آرسنال در این زمستان برای خرید طارمی اطلاع داد و اوجوگو نیز نوشت برای اینکه پورتو بتواند طارمی را از چنگال کوسه ها حفظ کند، در پی تمدید قرارداد اوست.

اکنون رسانه کالچو مرکاتو ایتالیا نیز در مطلبی از شروع مذاکرات طرفین برای تمدید 2 ساله این قرارداد اطلاع داده است. این رسانه نوشته است که مهدی طارمی مهاجم ایرانی (متولد 1992) در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با پورتو از سال 2024 تا 2026 است.

طارمی که به نظر می رسد تصمیم گیری درباره آینده اش را به بعد از جام جهانی موکول نموده است، امیدوار به درخشش در بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان است و باید دید خاتمه چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن بوشهری خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3588

به "عکس، شروع مذاکرات رسمی با مهدی طارمی ، قرارداد بلندمدت در انتظار ستاره ایرانی پورتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، شروع مذاکرات رسمی با مهدی طارمی ، قرارداد بلندمدت در انتظار ستاره ایرانی پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید