غرب با ایجاد گروه های تروریستی درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان است

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی با بیان اینکه غرب با ایجاد گروه های تروریستی درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان است گفت: باید با هوشیاری و همکاری همه کشورهای مسلمان مانع این توطئه ها شد.

غرب با ایجاد گروه های تروریستی درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان است

به گزارش گروه پارلمانی خبرنگاران، محمدمهدی زاهدی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی که در رأس هیئتی پارلمانی برای دیدار با مقامات مالزیایی به کوالالامپور سفر کرده در دیدار داتوسری عنیفه امان وزیر امورخارجه مالزی، با ابراز خرسندی از حجم بالای مبادلات تجاری ایران و مالزی، گفت: ایران و مالزی دارای ظرفیت های فراوانی در عرصه های مختلف علمی، فناوری، کشاورزی و صنعتی می باشند که باید با استفاده مناسب از آنها به حجم مبادلات تجاری دو کشور اضافه نمود.

وی با اشاره به تلاش غرب و استکبارجهانی جهت ایجاد تفرقه میان مسلمانان، اضافه نمود: کشورهای غربی با ایجاد گروه های تروریستی مانند داعش در صدد ضربه زدن به وحدت میان مسلمانان هستند که باید با هوشیاری و همکاری همه کشورهای مسلمان از جمله ایران و مالزی مانع این توطئه ها شد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و مالزی ابراز امیدواری کرد، سفر هیئت پارلمانی کشورمان به مالزی سرآغازی برای روند رو به رشد همکاری های دو کشور باشد.

زاهدی شرح داد: باید دو کشور با برداشتن موانع احتمالی بر سر راه همکاری و تکیه بر نقاط قوت موجود، تلاش خود را در راستای ارتقای سطح روابط فی مابین به کار گیرند.

داتوسری عنیفه امان وزیر امورخارجه مالزی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر گروه دوستی پارلمانی کشورمان به کوالالامپور، گفت: مقامات مالزی در صدد تقویت هر چه بیشتر روابط همه جانبه خود با جمهوری اسلامی ایران هستند و در این راستا از تبادل هیئت های فی مابین استقبال می کنند.

وی گفت: جهت بررسی دقیق زمینه های موجود جهت همکاری طرفین و ارتقای سطح روابط موجود به زودی به تهران سفر خواهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 33

به "غرب با ایجاد گروه های تروریستی درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرب با ایجاد گروه های تروریستی درصدد ضربه زدن به وحدت مسلمانان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید