فرافکنی می کنید و قوانین را نمی دانید

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، صادق درودگر در واکنش به صحبت های عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز و تعویق در زمان آغاز بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان، گفت: آقای یوسفی کلمه ناشایستی به کار برد که ادبیات من نیست. یا اطلاعات غلط به اشان داده اند یا او به مردم اطلاعات غلط می دهد. ایشان تازه تشریف آورده است و اطلاعاتی از قوانین فوتبال ندارد.

فرافکنی می کنید و قوانین را نمی دانید

وی تاکید نمود: براساس ماده 14 آئین نامه برگزاری مسابقات، تمام ورزشگاه ها باید پاک و عاری از تبلیغات در اختیار سازمان لیگ باشد. سازمان لیگ خصوصی نیست. توپ را الکی در زمین ما می اندازند و فرافکنی می نمایند. در فوتبال، بسکتبال، کشتی و بدمینتون نمی گردد یقه برگزار نماینده را بگیرند و بگویند تبلیغات محیطی را بدهند. لطفاً قوانین را یک بار مطالعه کنید.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ با بیان اینکه از مداخله حمید سجادی وزیر ورزش در این ماجرا بی اطلاع است، گفت: نامه ای برای پرسپولیس فرستادیم و اعلام کردیم موظف هستید ورزشگاه در اختیار ما بگذارید. صدری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) هم پیگیری کرد و قانون رعایت شد. اگر قرار است عایدی فوتبال به ورزشگاه اختصاص یابد پس بودجه ورزشگاه را هم باید به فوتبال بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3383

به "فرافکنی می کنید و قوانین را نمی دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرافکنی می کنید و قوانین را نمی دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید