قاضی زاده: قم باید قرنطینه می شد، دلیلی برای تعطیلی مجلس نداریم

به گزارش هدا بلاگ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهار کرونا غیر از قرنطینه تدبیر دیگری نداشته و خرده کاری های دیگر خیلی ارزشی ندارد ،گفت:باید تا به امروز قم را قرنطینه می کردند، اما در حال حاضر زمان از دست رفته است.

قاضی زاده: قم باید قرنطینه می شد، دلیلی برای تعطیلی مجلس نداریم

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در تبادل نظر با خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، با اشاره به اقدامات دولت درباره مهار بیماری کرونا در کشور گفت: ویروس کرونا، ویروسی است که سریع سرایت می نماید. البته ما باید از چینی ها برای اینکه 19 میلیون نفر را قرنطینه کردند، تشکر کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه ما بتوانیم شهری را قرنطینه کنیم باید بدانیم که باید کل یک شهر را در قرنطینه نگاه داریم؛ بنابراین اگر قرار بود این اتفاق بیافتد باید از روز اول کل شهر قم قرنطینه می شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توضیح داد: اینکه قرنطینه قم چقدر امکان عملی داشت به یک تصمیم حاکمیتی محکمی احتیاج داشت که دولت ما توان دریافت چنین تصمیماتی ندارد و البته مردم ما هم عادت به اینگونه زندگی ندارند، یعنی زندیگی که یعنی چهار الی پنج میلیون نفر را در خانه خودشان قرنطینه نموده و به مدت دو هفته به آن ها اجازه خروج ندهی- الخصوص آن هایی که مشاغل روز مزد دارند به مسائل زیادی برمی خوردند؛ بنابراین این تصمیم، تصمیم سختی است.

این نماینده مجلس بیان داشت: مهار کرونا غیر از قرنطینه تدبیر دیگری نداشته و خرده کاری های دیگر خیلی ارزشی ندارد چراکه کرونا دارو ندارد و فقط جداسازی کار ساز است.

قاضی زاده هاشمی بیان داشت: باید تا به امروز قم را قرنطینه می کردند، اما در حال حاضر زمان از دست رفته است.

این نماینده مجلس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با وجود تهدیدات ویروس کرونا در کشور و رد کلیات بودجه سال 99، آیا مجلس در دو هفته آینده تعطیل خواهد شد و یا خیر؟ گفت: خیر. ما دستورات دیگری داریم که می توانیم به آن ها بپردازیم.

وی اضافه کرد: همیشه تعطیلی مجلس باید دلایل مهمی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 244

به "قاضی زاده: قم باید قرنطینه می شد، دلیلی برای تعطیلی مجلس نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی زاده: قم باید قرنطینه می شد، دلیلی برای تعطیلی مجلس نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید