لزوم تقویت زیرساخت های دیجیتالی گردشگری اردبیل

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: این استان به عنوان سرآمد گردشگری زمستانی کشور شناخته شده است.

لزوم تقویت زیرساخت های دیجیتالی گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، 10 بهمن ماه 98، نادر فلاحی در جلسه با شرکت های فناور فعال در حوزه گردشگری توضیح داد: کلیدواژه های معرفی استان در حوزه گردشگری، گردشگری زمستانی و ارزان ترین مقصد گردشگری در کشور است و اردبیل در این دو حوزه در سطح کشور سرآمد است.

او با اشاره به اینکه ماندگاری برف و فصل زمستان امتیازی برای گردشگری استان محسوب می گردد، اظهار کرد: لازم است جاذبه ها در سطح گسترده به ویژه بستر شبکه های اجتماعی و دیجیتالی معرفی گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان متذکر شد: گردشگری جهان به سمت گردشگری دیجیتال حرکت می نماید و اگر ما خواستار همراهی با قطار توسعه گردشگری هستیم باید با این فرایند همراه شویم.

او با اشاره به حمایت از شرکت های فناور در این خصوص افزود: لازم است گردشگری دیجیتالی استان را با استانداردهای جهانی در حوزه گردشگری انطباق دهیم.

فلاحی متذکر شد: معرفی جاذبه های گردشگری اردبیل و بازاریابی محصولات صنایع دستی یکی از اقداماتی است که می توان در حوزه دیجیتال انجام داد که این موضوع نیازمند فراوری محتواهای متناسب با استانداردهای بین المللی است.

به گفته او لازم است فعالان گردشگری دیجیتال در حوزه آموزش های مستمر گردشگری نیز فعالیت داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اضافه نمود: از سویی گردشگری دیجیتال به عنوان کسب وکاری است که می تواند با ایجاد ارزش اضافه نموده مناسب یکی از شغل های آینده دار در سطح اردبیل باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 150

به "لزوم تقویت زیرساخت های دیجیتالی گردشگری اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تقویت زیرساخت های دیجیتالی گردشگری اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید