لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس برنده نیمه ای که 3 گل داشت

به گزارش هدا بلاگ، دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب دیدارهای هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که میزبان برنده نیمه نخست این مسابقه بود.

لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس برنده نیمه ای که 3 گل داشت

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست وپنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:50 امروز (چهارشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. مهدی ترابی در دقایق 12 از روی نقطه پنالتی و 27 برای پرسپولیس گلزنی کرد و یونس شاکری در دقیقه 39 یکی از گل ها را جبران کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، امید عالیشاه، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی شیری، مهدی ترابی، سعید آقایی و شهریار مغانلو.

ترکیب گل گهر: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، محمد آقاجانپور (36 - بهنام برزای)، رضا شکاری، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده روح و امین پورعلی.

داور: اشکان خورشیدی

دقیقه یک: تیم گل گهر خیلی زود و غافلگیرکننده به وسیله یونس شاکری به گل رسید، اما حضور این بازیکن در آفساید باعث مردود اعلام شدن گل گل گهر شد.

دقیقه 10: امید عالیشاه که در محوطه جریمه صاحب توپ بود، با خطای محمد آقاجان پور سرنگون شد و داور مسابقه برای پرسپولیس پنالتی گرفت.

دقیقه 12: مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.

دقیقه 23: امید عالیشاه با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 27: مهدی ترابی از سمت چپ محوطه جریمه گل گهر نفوذ کرد و با شوتی ناگهانی از زاویه مخالف، برای بار دوم پیروز به باز کردن دروازه علیرضا حقیقی شد.

دقیقه 34: شوتی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس به وسیله علیرضا علیزاده به سمت دروازه این تیم شلیک شد که حامد لک توپ را مهار کرد.

دقیقه 35: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر شاکری همراه شد که ابتدا حامد لک و سپس تیر دروازه مانع باز شدن دروازه این تیم شدند.

دقیقه 39: یونس شاکری با ارسالی که احمد زنده روح روی ضربه ایستگاهی از سمت راست کشیده بود، پیروز شد دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 43: رضا شکاری با خطایی که روی سعید آقایی انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 2+45: ارسال از روی ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس، ضربه سر محمدحسین کنعانی زادگان را در پی داشت که علیرضا حقیقی از روی خط دروازه توپ را برگرداند. کنعانی زادگان در پی باز کردن دروازه گل گهر روی توپ برگشتی بود که این بار مدافعان حریف به او اجازه این کار را ندادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3023

به "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس برنده نیمه ای که 3 گل داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس برنده نیمه ای که 3 گل داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید