مذاکره ایران و امریکا تا ساعاتی دیگر، اختلاف ساعت تهران و وین چقدر است؟

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران این نشست تا ساعاتی دیگر در اتریش برگزار می گردد و البته اختلاف ساعت تهران و وین حدود 2.5 ساعت است و در حالی که در تهران هم اکنون ساعت 13.20 دقیقه است، در وین ساعت 10:50 دقیقه بوده و هنوز تعیین نیست که این نشست دقیقا چه ساعتی برگزار می گردد؟

مذاکره ایران و امریکا تا ساعاتی دیگر، اختلاف ساعت تهران و وین چقدر است؟

نماینده ایران در این مصاحبه عباس عراقچی، رییس سازمان انرژی اتمی است و از امریکا رابرت اقتصادی، مسوول امور ایران در دولت آمریکا برای مصاحبه درباره برجام حاضر می گردد.

مذاکرات رو در روی اعضای برجام در شرایطی شروع شده است که ایران اعلام نموده فرآیند گام به گام را نمی پذیرد و امریکا باید تمام تحریم های علیه ایران را لغو کند. این در حالی است که امریکا از فرآیند گام به گام گفته و تاکید دارد که ایران و امریکا هم زمان گام هایی برای بازگشت به برجام بردارند و در عین حال وزیر بلینکن، امور خارجه امریکا و رابرت اقتصادی، مسوول امور ایران در دولت آمریکا هر دو توییت هایی درباره درخواست آزادی زندانیان امریکایی در ایران منتشر نموده اند.

نمایندگان سایر کشورهای عضو برجام هم گرچه اعتقاد دارند که شروع مذاکرات اتفاق خوبی است اما تصورشان بر این است که این فرآیند بسیار پیچیده و سخت و زمان بر خواهد بود.

برای مطالعه آخرن اخبار در این رابطه، گزارش در سرشروع فرایند احیای برجام هستیم را بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2694

به "مذاکره ایران و امریکا تا ساعاتی دیگر، اختلاف ساعت تهران و وین چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره ایران و امریکا تا ساعاتی دیگر، اختلاف ساعت تهران و وین چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید